  • Data: 2011-02-01 20:28:00
    Temat: Re: które języki 'historyczne' s? ważne
    Od: "R. P." <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-02-01 20:57, Andrzej Jarzabek pisze:

    > Powiem szczerze: bez konkretów i w świetle tego, co napisałeś,
    > najbardziej prawdopodobnym wyjaśnieniem wydaje się to, że kiepsko to
    > zaimplementowałeś bo słabo znasz C++.

    LOL. Algorytm był prosty, kolejne linie wczytywałem do wektora, na
    początku był zrobiony resize na wektorze, podobnie jak były robione
    resize'y na stringach. I dupa. Niewiele pomogło. Po prostu narzut
    związany z obsługą klas, albo kiepska implementacja string.
    Przetwarzałeś texty w C++? Masz doświadczenie? Bo jakoś nie wierzę...
    gdybyś przetwarzał, to byś wiedział, że std::string ma wiele wad.

    Nie, uznam że jesteś cienki ;)