  • 21. Data: 2010-09-14 18:07:46
    Temat: Re: kto robi fotki ?
    Od: <s...@a...pl>

    > strażnik poradził mi, żeby na oświadczeniu zaznaczyć opcję niewskazania
    > sprawcy i będę mieć punkty z głowy, bo "my nie dochodzimy". To
    > się nazywa biznesowe podejście ;-)

    Od kiedy straże gminne mają prawo karać za "niewskazanie "? Jakos w ich
    uprawnieniach tego nie ma. Ostatnio był też jakiś głośniejszy wyrok w tej
    sprawie.

  • 22. Data: 2010-09-14 18:34:13
    Od: pj <p...@p...pl>

    W dniu 2010-09-14 16:00, Tomasz Finke pisze:

    > Mandat nadszedł znów tradycyjną pocztą, z pieczątkami i podpisem,
    > wypełniony na drukarce igłowej z mocno zużytą taśmą, więc wyglądał
    > całkiem wiarygodnie :-)
    >
    > T.

    Tak zacząłem się zastanawiać nad zrobienie własnego przewoźnego
    stanowiska foto, jakaś prosta cyfrówka, odpalanie przez kabel, fotoszop
    i interes się kręci :)
    Pozdrawiam

  • 23. Data: 2010-09-14 18:46:39
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin r...@k...pl

    > Akurat 110km/h to rozsądny maks tam.

    Dla Poloneza czy Imprezy STI?

    --
    ignorance is bliss

  • 24. Data: 2010-09-14 19:05:20
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    14 Sep 2010 16:46:39 GMT, w <4c8fa6ef$0$22792$65785112@news.neostrada.pl>, to
    <t...@a...xyz> napisał(-a):

    > begin r...@k...pl

    > Dla Poloneza czy Imprezy STI?

    A za kółkiem którego siedzisz?

  • 25. Data: 2010-09-14 19:05:31
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    yoytek wrote:
    > to juz tak kazdy moze sobie zakupic sprzet i fotki robic ?

    Tak.

    > oni to potem sprzedaja policji/strazy gminnej ?

    Nie.

    > moga sie chowac ?

    Tak.

    > moga to byc jabyc "dziwni prywatni ludzie ?

    Tak.

    --
    Bydlę

  • 26. Data: 2010-09-14 19:48:21
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin r...@k...pl

    > A za kółkiem którego siedzisz?

    A co to ma za znaczenie? Pytam dla jakiego auta ten "rozsądny maks"
    podałeś.

    --
    ignorance is bliss

  • 27. Data: 2010-09-14 19:49:06
    Od: Jaroslaw Berezowski <p...@g...pl>

    Dnia Tue, 14 Sep 2010 18:07:46 +0200, sympatyczna_poczta_a napisał(a):

    > Od kiedy straże gminne mają prawo karać za "niewskazanie "? Jakos w ich
    > uprawnieniach tego nie ma. Ostatnio był też jakiś głośniejszy wyrok w
    > tej sprawie.
    Przeciez napisal, ze dostal mandat za przekroczenie, nie za
    niewskazanie :)

    --
    Jaroslaw "jaros" Berezowski

  • 28. Data: 2010-09-14 20:48:16
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    14 Sep 2010 17:48:21 GMT, w <4c8fb565$0$22792$65785112@news.neostrada.pl>, to
    <t...@a...xyz> napisał(-a):

    > begin r...@k...pl

    > A co to ma za znaczenie?

    Bo auto generalnie samo nie jeździ.

  • 29. Data: 2010-09-14 21:12:32
    Od: pj <p...@p...pl>

    W dniu 2010-09-14 16:12, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "Piotr Jurczak" <p...@p...pl> napisał w
    > wiadomości news:4c8f7f4d$1@news.home.net.pl...

    > A co to za różnica?
    > Tyle żeby w nikogo nie wjechać i nie iść pieszo.
    Pochwal się jak jeździ niekapelusznik :)
    Ja jako kapelusznik bym pewnie tak 100-110 jeśli warunki byłyby takie
    jak na zdjęciach. A przegięcie by było gdyby tam postawili zabudowany i 40.
    Ustawienie na +20 i jest w przypadku straży miejskiej (gminnej) dość
    litościwe. W wawie nie ma litości biorą na +10
    Pozdrawiam

  • 30. Data: 2010-09-14 21:39:40
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Tue, 14 Sep 2010 16:12:15 +0200, w <i6nvrt$uq0$1@news.onet.pl>, "Cavallino"
    <c...@k...pl> napisał(-a):

    > A co to za różnica?
    > Tyle żeby w nikogo nie wjechać i nie iść pieszo.

    >Akurat 110km/h to rozsądny maks tam.

    Jeśli to teren zabudowany.....