  • 11. Data: 2010-09-14 14:32:59
    Temat: Re: kto robi fotki ?
    Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>

    W dniu 2010-09-14 14:21, to pisze:

    > Mają sprzęt homologowany na taki "duży kąt"?

    Przyznam, że w pierwszym odruchu chciałem ich zapytać o ten kąt,
    homologację radaru i jego źródła zasilania, a także o licencje
    na system operacyjny i wszystkie aplikacje użyte do obrobienia
    i wysłania mi zdjęcia. :-) Ale ponieważ po każdą przesyłkę za zwrotnym
    potwierdzeniem odbioru muszę odstać godzinę w kolejce na poczcie, szybko
    mi przeszła ochota na korespondowanie z Urzędem. I tak jestem
    zadowolony, bo wypełnione i podpisane oświadczenie przyjęli mailem
    w postaci zdjęć zrobionych telefonem komórkowym.

    T.

  • 12. Data: 2010-09-14 14:39:35
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "mister" <b...@e...com> napisał w wiadomości news:

    > straz gminy prusice zbierala budzet na przyszly rok.
    > tutaj poczytasz wiecej:
    > http://antyradary.phi.pl/forum/viewtopic.php?p=26173
    #26173

    Typowy przypadek - szczere pole, równy asfalt, pusta droga, czyli idealna
    okazja na fotoradar.
    A debile na grupie chcą tego więcej.

  • 13. Data: 2010-09-14 15:44:04
    Od: Piotr Jurczak <p...@p...pl>

    W dniu 2010-09-14 14:32, Tomasz Finke pisze:

> [...]
    > zadowolony, bo wypełnione i podpisane oświadczenie przyjęli mailem
    > w postaci zdjęć zrobionych telefonem komórkowym.

    A sprawdziłeś czy numer konta i numer telefonu należy do urzędu gminy :)

  • 14. Data: 2010-09-14 15:57:10
    Od: Piotr Jurczak <p...@p...pl>

    W dniu 2010-09-14 14:39, Cavallino pisze:

    #26173

    > Typowy przypadek - szczere pole, równy asfalt, pusta droga, czyli
    > idealna okazja na fotoradar.
    > A debile na grupie chcą tego więcej.
    To ile byś tam jechał, nie pytam złośliwie tylko chciałbym wiedzieć.
    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2010-09-14 16:00:26
    Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>

    W dniu 2010-09-14 15:44, Piotr Jurczak pisze:

    > A sprawdziłeś czy numer konta i numer telefonu należy do urzędu gminy :)

    Mandat nadszedł znów tradycyjną pocztą, z pieczątkami i podpisem,
    wypełniony na drukarce igłowej z mocno zużytą taśmą, więc wyglądał
    całkiem wiarygodnie :-)

    T.

  • 16. Data: 2010-09-14 16:02:15
    Od: "P.H." <k...@g...w.sieci>

    Użytkownik "Piotr Jurczak" <p...@p...pl> napisał w wiadomości

    > To ile byś tam jechał, nie pytam złośliwie tylko chciałbym wiedzieć.
    jeśli nie byłoby tam ruchu (co widać na foto)
    http://images8.fotosik.pl/458/e3253bd23647d43fmed.jp
    http://images8.fotosik.pl/458/b598f02e9fef414amed.jp
    to penie coś pomiędzy 110 a 140

  • 17. Data: 2010-09-14 16:09:37
    Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>

    W dniu 2010-09-14 15:57, Piotr Jurczak pisze:

    > To ile byś tam jechał, nie pytam złośliwie tylko chciałbym wiedzieć.

    Ja jechałem właśnie w okolicach 120-130, co uznaję za swoją górną
    granicę bezpiecznej prędkości na prostym, suchym i pustym odcinku
    jednopasmówki w słoneczny dzień. A i tak przejechanie trasy z centrum
    Wrocławia do Poznania zajęło mi w tym dniu bite 3 godziny, więc średnia
    wychodzi około 60 km/h - tyle co małym fiatem z rodzicami 30 lat temu...

    T.

  • 18. Data: 2010-09-14 16:12:15
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Piotr Jurczak" <p...@p...pl> napisał w wiadomości

    > To ile byś tam jechał,

    A co to za różnica?
    Tyle żeby w nikogo nie wjechać i nie iść pieszo.

  • 19. Data: 2010-09-14 16:30:27
    Od: z <z...@g...pl>

    PiotReK pisze:

    > a tak na serio, to chyba ktos na CB jaja sobie robił...
    > w 206 to raczej nie straż a tym bardziej policja.

    Kto wie. Ja widziałem dwóch młodzieńców w dresach z pełnoprawnym
    fotoradarem na trójnogu. Byli co prawda 10-letnim passatem kombi ale kto
    wie. Skoro można w dresie i bez radiowozu to w 206 będzie jeszcze lepiej
    (wydajniej);-)

  • 20. Data: 2010-09-14 17:37:51

    Tue, 14 Sep 2010 16:12:15 +0200, w <i6nvrt$uq0$1@news.onet.pl>, "Cavallino"
    <c...@k...pl> napisał(-a):

    > A co to za różnica?
    > Tyle żeby w nikogo nie wjechać i nie iść pieszo.

    Akurat 110km/h to rozsądny maks tam.