  • 31. Data: 2010-09-14 21:41:02
    Temat: Re: kto robi fotki ?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pj" <p...@p...pl> napisał w wiadomości news:

    > Ja jako kapelusznik bym pewnie tak 100-110 jeśli warunki byłyby takie jak
    > na zdjęciach.

    Bez jakichś nadzwyczajnych okoliczności pewnie 130-140 bym jechał.

  • 32. Data: 2010-09-14 22:15:13
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Cavallino w <news:i6oj4a$vhi$1@news.onet.pl>:

    > Bez jakichś nadzwyczajnych okoliczności pewnie 130-140 bym jechał.

    Czyli kapelusznik-warrior zza klawiatury. A nie 230? KIL za słaby? ;P

    PLONK...

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 33. Data: 2010-09-14 23:22:05
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2010-09-14 19:05, Bydlę wrote:

    > Tak.

    Z tym to jest jakiś wał, bo do obsługi FR potrzebne jest przeszkolenie
    i uprawnienia, które niebiescy i SM nabywaja po przeszkoleniu w CSP.
    Wiec jesli jest choc cien podejrzenia, ze urzadzenie postawily jakies
    prywatne wiesniaki, co do ktorych nie ma pewnosci czy umieja chocby
    jesc nozem i widelcem, to wypada sie pytac o pokazanie papierow
    poswiadczajacych uprawnienia tego kto to urzadzenie obslugiwal. Inaczej
    to jak dla mnie, to ciagnie wrecz proba wyludzenia. Aby to mialo cien
    legalnosci, to w ich towarzystwie powinien byc chociaz uprawniony straznik.

    --

    memento lorem ipsum

  • 34. Data: 2010-09-14 23:25:18
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    .

    > Czyli kapelusznik-warrior zza klawiatury.

    Nie - kapelusznik to stan umyslu, a nie pedału gazu.
    Taki co to myśli zakazami i strachem, a nie czy jedzie bezpiecznie.

  • 35. Data: 2010-09-15 02:12:50
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin elmer radi radisson

    > Z tym to jest jakiś wał, bo do obsługi FR potrzebne jest przeszkolenie i
    > uprawnienia (...)

    Ależ nie są potrzebne, możesz sobie kupić FR i fotografować nim w
    zasadzie co Ci się podoba. Do używania FR nie jest konieczna żadna
    licencja.

    --
    ignorance is bliss

  • 36. Data: 2010-09-15 08:51:12
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 14.09.2010 23:22, elmer radi radisson pisze:

    > Z tym to jest jakiś wał, bo do obsługi FR potrzebne jest przeszkolenie
    > i uprawnienia, które niebiescy i SM nabywaja po przeszkoleniu w CSP.

    Ojej. I co grozi za używanie bez?

> [...]
    > jesc nozem i widelcem, to wypada sie pytac o pokazanie papierow
    > poswiadczajacych uprawnienia tego kto to urzadzenie obslugiwal.

    A na jakiej podstawie?

    > Inaczej
    > to jak dla mnie, to ciagnie wrecz proba wyludzenia. Aby to mialo cien
    > legalnosci, to w ich towarzystwie powinien byc chociaz uprawniony straznik.

    Jakiego wyłudzenia?

    Stoją sobie i fotografują. Ktoś chciał ci to zdjęcie sprzedać?

  • 37. Data: 2010-09-15 11:22:37
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2010-09-15 02:12, to wrote:

    > Ależ nie są potrzebne, możesz sobie kupić FR i fotografować nim w
    > zasadzie co Ci się podoba. Do używania FR nie jest konieczna żadna
    > licencja.

    To wiadomo. Fotopamiatkarstwo dobrowolne takie jak z niedzwiedziem w
    Zakopanem. Tyle, ze nie ma podstaw zeby sie powolywac na jakas
    legalnosc takiego dokumentu jako dowodu wykroczenia.

    --

    memento lorem ipsum

  • 38. Data: 2010-09-15 11:41:23
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2010-09-15 08:51, Andrzej Lawa wrote:

    > Ojej. I co grozi za używanie bez?

    Olaboga, niewaznosc dowodu wykroczenia. Masz gdzies w jakiejs ustawie
    zapisane, ze prywatne firmy sa uprawnione do przeprowadzania takich
    pomiarow? Analogicznie jak napisano o SM?

    > A na jakiej podstawie?

    Takiej, na jakiej ktos chce wystawic mandat karny uzyskany poprzez
    prace urzadzenia charakteryzujacego sie okreslonymi warunkami do
    wykonania prawidlowego pomiaru. Analogicznie, jak urzadzenie musi byc
    legalizowane.

    To moze nie widzisz nic przeciwko temu zeby policja wystawiala tanio
    oplacanych staczy z suszarkami i sama tylko zatrzymywala i wypisywala
    mandaty? Przeciez to tez chyba zaden problem, nie?

    > Stoją sobie i fotografują. Ktoś chciał ci to zdjęcie sprzedać?

    Takiego wyludzenia, ze probuje sie poswiadczyc fakt wykroczenia i
    uzyskac srodki z mandatu karnego (z reguly na rzecz kasy gminnej)
    w oparciu o pomiar dokonany z naruszeniem przepisow, czyli
    z premedytacja niewazny. A zapewne wiesz ze juz samo nieprawidlowe
    ustawienie urzadzenia wzgledem drogi skutkuje bledem kosinusa
    i przeklamanym pomiarem. I gdzie tu urzedowe potwierdzenie ze
    obsluga napewno umie wlasciwie uzywac takiego urzadzenia?

    --

    memento lorem ipsum

  • 39. Data: 2010-09-15 11:46:41
    Od: lleeoo <l...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-09-14 21:41, Cavallino pisze:

    > Bez jakichś nadzwyczajnych okoliczności pewnie 130-140 bym jechał.

    I dlatego potrzeba więcej fotoradarów, i naprawdę mam gdzieś czy
    rozwalisz się na jakimś drzewie czy nie to jest twój problem, tylko
    pojmij swoim móżdżkiem że tą JEDNOPASMOWĄ drogą z przeciwka też ktoś
    jedzie i nawet jak jedzie przepisowo to przy czołówce nie ma żadnych
    szans na przeżycie.

  • 40. Data: 2010-09-15 12:07:52
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin elmer radi radisson

    > To wiadomo. Fotopamiatkarstwo dobrowolne takie jak z niedzwiedziem w
    > Zakopanem. Tyle, ze nie ma podstaw zeby sie powolywac na jakas legalnosc
    > takiego dokumentu jako dowodu wykroczenia.

    No nie ma. ;)

    --
    ignorance is bliss