  • 71. Data: 2010-09-20 18:31:55
    Temat: Re: kto robi fotki ?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik <r...@k...pl> napisał w wiadomości news:

    > Nie, za to mają 3 pasmowe i nie zmuszają ludzi do jeżdżenia krajowymi
    > drogami w wykonaniu gminnych.

    >Jak już podajemy idiotyczne argumenty,

    Jak ktoś nie rozumie związku przyczynowo skutkowego, to potem takie
    idiotyczne stwierdzenia wygłasza.
    Ty myślisz, że Polacy jeżdżą po jednopasmowych krajówkach sobie na złość?

  • 72. Data: 2010-09-22 20:39:03
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 20 Sep 2010 18:31:55 +0200, w <i7829l$rrb$1@news.onet.pl>, "Cavallino"
    <c...@k...pl> napisał(-a):

    > Jak ktoś nie rozumie związku przyczynowo skutkowego,

    Właśnie podałem przyczynę -- brak kasy. Chyba, że chcesz twierdzić, że płacimy
    takie same podatki (wyrażonej w euro czy zł) jak Niemcy?
    Niemcy czy Unia wszystkiego nam nie sfinansują.

  • 73. Data: 2010-09-22 22:40:29
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik <r...@k...pl> napisał w wiadomości news:

    > Jak ktoś nie rozumie związku przyczynowo skutkowego,

    >Właśnie podałem przyczynę -- brak kasy.

    Błąd.
    To nie brak kasy, bo jakoś sąsiedzi z południa dali radę.
    To ilość kasy rozkradanej przez wszelkiej maści dupków przy żłobie jest
    problemem.
    Ale że ja nie rozkradam, to i nie mam zamiaru ponosić tego konsekwencji.

  • 74. Data: 2010-09-27 10:38:22
    Od: "Grześ" <g...@W...gazeta.pl>

    > http://images8.fotosik.pl/458/e3253bd23647d43fmed.jp
    > http://images8.fotosik.pl/458/b598f02e9fef414amed.jp
    > to penie coś pomiędzy 110 a 140

    Wystarczy, że wyskoczy zając lub jakiś nieco większy futrzak i dorysuj kolejny
    krzyżyk przy mostku...