  • 31. Data: 2014-10-28 01:47:24
    Temat: Re: kto fotografuje pentaxem?
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <544ea583$0$12623$65785112@news.neostrada.pl>,
    JD <j...@g...com> wrote:

    > Ja pytam poważnie :)

    E, nic zlego.
    Tylko, jak o cos kiedys zapytalem, to mnie jakis przyglupi moderator
    przekierowal do dzialu dla poczatkujacych (chyba tylko dlatego, ze w
    stopce nie mialem wyszczegolnionych pentaxowych korpusow i obiektywow).
    --
    TA

  • 32. Data: 2014-10-28 12:35:45
    Od: mt <f...@i...pl>

    W dniu 2014-10-28 01:47, T...@s...in.the.world pisze:

> [...]
    > przekierowal do dzialu dla poczatkujacych (chyba tylko dlatego, ze w
    > stopce nie mialem wyszczegolnionych pentaxowych korpusow i obiektywow).

    A dlaczego zakładasz, że moderator przygłupi, a nie że pytanie było z
    gatunku "dla początkujących" i tam właśnie było jego miejsce gdzie cię
    przeniesiono, bądź temat wielokrotnie był omawiany?

    --
    marcin

  • 33. Data: 2014-10-28 13:01:31
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <544f7f96$0$18076$65785112@news.neostrada.pl>,
    mt <f...@i...pl> wrote:

    > A dlaczego zakładasz, że moderator przygłupi, a nie że pytanie było z
    > gatunku "dla początkujących" i tam właśnie było jego miejsce gdzie cię
    > przeniesiono, bądź temat wielokrotnie był omawiany?

    Bo pytanie takie nie bylo i temat nie byl omawiany.
    --
    TA

  • 34. Data: 2014-10-28 13:02:41
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    T...@s...in.the.world napisa?(a):

    [...]

    > Bo pytanie takie nie bylo i temat nie byl omawiany.

    Sprawdzam :) Pochwal się tym pytaniem? ;)

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

  • 35. Data: 2014-10-28 14:04:44
    Od: mt <f...@i...pl>

    W dniu 2014-10-28 13:01, T...@s...in.the.world pisze:

    > Bo pytanie takie nie bylo i temat nie byl omawiany.

    To jest tylko twoja wersja i punkt widzenia, znając twoje dokonania
    tutaj i na pl.rec.rowery, to raczej innych nie zadajesz niż z gatunku
    "dla początkujących".

    --
    marcin

  • 36. Data: 2014-10-28 14:35:36
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <s...@g...mierzwiak.com>,
    januszek <j...@p...irc.pl> wrote:

    > T...@s...in.the.world napisa?(a):
    >
    > [...]
    >
    > Sprawdzam :) Pochwal się tym pytaniem? ;)

    E, nie chce mi sie szukac. To bylo kilka lat temu.
    Czy ty pamietasz wszystkie pytania ktore zadales w usenecie?
    --
    TA

  • 37. Data: 2014-10-28 14:36:22
    Od: T...@s...in.the.world

  • 38. Data: 2014-10-28 15:52:47
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    T...@s...in.the.world napisa?(a):

    [...]

    > E, nie chce mi sie szukac. To bylo kilka lat temu.
    > Czy ty pamietasz wszystkie pytania ktore zadales w usenecie?

    Te, na które powołuje się w innych dyskusjach zwykłem pamiętać ;)

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

  • 39. Data: 2014-10-28 17:31:35
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Tuesday, October 28, 2014 9:36:25 AM UTC-4, T...@s...in.the.world
    wrote:

    > To jest tylko twoja wersja i punkt widzenia.

    Jego wersja jest prawdziwa w odroznieniu od twojej.
    Ciagle zadajesz pytania, jak jakis poczatkujacy, niedouczony chlopaczek.
    Jestes tego samego pokroju, co niejaki Marek, tylko on jest grzeczniejszy.

    Slon

  • 40. Data: 2014-10-28 22:38:23
    Od: JD <j...@g...com>

    W dniu 2014-10-28 17:31, Slon pisze:

> [...]
    > Jestes tego samego pokroju, co niejaki Marek, tylko on jest grzeczniejszy.

    Złodziej nicków czyta grupę.

    JD