  • 41. Data: 2014-10-29 02:31:57
    Temat: Re: kto fotografuje pentaxem?
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Tuesday, October 28, 2014 5:38:22 PM UTC-4, JD wrote:

    > Złodziej nicków czyta grupę.

    Kradziez jest przestepstwem lub wykroczeniem - zaleznie od wartosci.
    Jesli wiesz, ze tak jest, to chyba tez wiesz, co powinienes uczynic.
    Jesli wiedzac o tym i nie wiesz, co w takich wypadkach robic,
    to jestes zwyklym imbecylem.

    Slon

  • 42. Data: 2014-10-29 03:18:06
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <3...@g...c
    om>,
    Slon <z...@g...com> wrote:

    > Jego wersja jest prawdziwa w odroznieniu od twojej.
    Ale ty nie jestes zadnym autorytem ani sedzia w tej sprawie.
    Nie pochebiaj sobie.

    > Ciagle zadajesz pytania, jak jakis poczatkujacy, niedouczony chlopaczek.
    > Jestes tego samego pokroju, co niejaki Marek, tylko on jest grzeczniejszy.

    No, nawet nie zamierzam byc grzeczny.
    A teraz, spieprzaj dziadu, i nie zmieniaj nickow.
    Plonk, po raz kolejny.
    --
    TA

  • 43. Data: 2014-10-29 03:20:58
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <s...@g...mierzwiak.com>,
    januszek <j...@p...irc.pl> wrote:

    > T...@s...in.the.world napisa?(a):
    >
    > [...]
    >
    > Te, na które powołuje się w innych dyskusjach zwykłem pamiętać ;)

    Ale co tu sie powolywac? Pytales, opisalem ci zdarzenie.
    Szczegolow nie pamietam.
    Skoro tak cie to interesuje, zapisz sie do klubu pentaxa i sobie
    poszukaj.
    --
    TA

  • 44. Data: 2014-10-29 08:27:37
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    T...@s...in.the.world napisa?(a):

    [...]

    > Skoro tak cie to interesuje, zapisz sie do klubu pentaxa i sobie
    > poszukaj.

    Twoja historia poruszyła mnie do łez ;)

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

  • 45. Data: 2014-10-29 11:28:14
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <s...@g...mierzwiak.com>,
    januszek <j...@p...irc.pl> wrote:

    > T...@s...in.the.world napisa?(a):
    >
    > [...]
    >
    > Twoja historia poruszyła mnie do łez ;)
    >
    > j.
    Moj historia?
    Twoja odpowiedz jest zupelnie od czapy.
    Juz wczesniej odnioslem wrazenie ze trollujesz albo jestes slabowity na
    umysle.
    Tak czy inaczej - plonk.
    --
    TA

  • 46. Data: 2014-10-29 11:34:39
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    T...@s...in.the.world napisa?(a):

    [...]

    > Tak czy inaczej - plonk.

    Spoko. Mam przyjazny plonkownicom zwyczaj niezmieniania adresu, którym
    się w usenecie identyfikuje.

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

  • 47. Data: 2014-10-29 12:29:54
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 28 Oct 2014, T...@s...in.the.world wrote:

    > To jest tylko twoja wersja i punkt widzenia.

    W przypadku "forum z właścicielem" różnica taka, że punkt
    widzenia moderatora wygrywa ;>

    pzdr, Gotfryd

  • 48. Data: 2014-10-29 12:59:53
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <Pine.WNT.4.64.1410291229000.3668@quad>,

    > W przypadku "forum z właścicielem" różnica taka, że punkt
    > widzenia moderatora wygrywa ;>

    Na dodatek czesto z moderatorem nie ma dyskusji. I czesto sa to ludzie o
    mentalnosci kaprali.
    Na szczescie nie jestesmy na forum moderowanym a fragless nie jest
    moderatorem, tylko trollem zlosliwym.
    EOT
    --
    TA

  • 49. Data: 2014-12-07 12:43:07
    Od: " 666" <...@...6>

    Ja, i jestem z tego powodu bardzo nieszczęśliwy, serio ;-))
    Chwilowo zmiana systemu nie wchodzi w rachubę (no chyba, że od razu kupię
    futro i ufunduję spa ;))), zmieniam więc puszkę na K-5 IIs z nadzieją, że
    nikt nie zauważy ;-))

    A co do meritum dałem się podpuścić m.in. tej grupie, że Pentaks K10d taki
    och i ach (tym bardziej, że mam sporo manualek M42) i pluję w brodę, że nie
    wszedłem w C. (do zdjęć na zewnątrz, w ruchu, dzieci, sport) albo w N. (do
    zdjęć z lampą).

    -----

  • 50. Data: 2014-12-07 12:48:32

    Mnie (amatora) np. ogranicza P-TTL i powolny AF.

    -----