    From: Marek Borowski <m...@b...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: [ksi??ki] mam taki pomys?
    Date: Sun, 30 Mar 2014 19:56:17 +0200

    On 28/03/2014 12:31, tusk, donald tusk wrote:
    > tak się działa na studiach, ja zespolone miałem w zawodówce, więc to
    Dostales odpowiedz i zamiast skupic na rr to cos p* od rzeczy.
    Wyprowadzanie wzorow wymaga odpowieniej wiedzy i umiejetnosci.

    > musiało być inaczej wytłumaczone... może Ktoś kojarzy jak? XL XC
    Tlumaczone w zawodowce, dobre. Tym odpadom ktore tam szly ?
    Sorry, ale w moich czasach do zawodowki szli osobniki ktore
    do myslenia sie nie nadawaly. Rownie dobrze od razu mozna
    ich bylo do sprzatania ulic skierowac.

    Pozdrawiam

    Marek