  • Data: 2012-11-21 20:39:51
    Temat: Re: krzyżówka- kto pojedzie pierwszy
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jarek Andrzejewski" napisał w wiadomości
    On Wed, 21 Nov 2012 19:44:58 +0100, "J.F"

    >jeśli wyspa jest odpowiednio duża, to chyba trzeba to trakować jak 4
    >skrzyżowania.

    Ale to sa dwie drogi, np krajowe, to chyba jedno ?

    A wyspa ... powiedzmy 6x6m, na tyle szeroka zeby samochod dalo sie w
    miare prosto zaparkowac na pasie.
    I neikoniecznie wyspa - tory tramwajowe tam biegna :-P

    >to mi wygląda na podobne do tego: http://goo.gl/maps/WmR1r

    Tu szczesliwie masz wyraznie pasy namalowane, ale jakby tak byly mniej
    wyrazne i a osie dochodzacych ulic na wysokosci kraweznika
    Mickiewicza rozsuniete o 5-10m, to co bys powiedzial ? :-)

    >pewnie właśnie dlatego to zrobili - żeby uprościć.
    >W czasach koni i furmanek czasu na decyzję i reakcję było więcej niż
    >czasach auto osiągających prędkości "przelotowe" w parę sekund...

    No, tam sie juz i nowoczesne samochody scigaly. Ale pamiec mi wraca i
    chyba naprawde chodzilo o piata droge - dzis odcieta.
    A dawniej ruch na niej byl taki ze problemu nie bylo :-)

    J.