  • Data: 2010-02-07 21:34:59
    Temat: Re: kradzieżpr?du
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Maciek napisał:

    > Właśnie ci lokatorzy, którzy mieli zużycie w głębokim poważaniu,
    > dopłacali dość sporo w ramach rozliczenia. To wiem z własnego bloku.
    > Mieli życzenie mieć 25 stopni w środku zimy, to mieli ale też zostali
    > obciążeni znacznie większą częścią kosztów tego tortu, zwanego energią
    > cieplną.

    Jaką część całkowitych wydatków ponieśli? Gdyby każdy płacił za swoje,
    to można spodziewać się jakichś 90 procent. Znajomy ćwierć wieku temu
    adaptował strych na mieszkanie. Zima była taka jak teraz, ze dwadzieścia
    stopni poniżej zera. Po zaizolowaniu poszycia dachu okazało się, że ma
    na strychu jakieś plus dziesięć. Na tyle był w stanie podgrzać go sąsiad
    z dołu, u którego przy okazji zrobiło się 25 stopni. Znajomy przez lat
    kilkanaście dogrzewał stumetrowe lokum jakimiś śmiesznymi piecykami
    elektrycznymi. W końcu przeprowadzono w kamienicy kompleksową modernizację
    termiczną.

    > Pociągneli za sobą resztę i demokratyczną większością głosów blok
    > zrezygnował z podzielników. Jestem bardzo ciekawy efektów. To będzie
    > gdzieś pod koniec wakacji lub jesienią. Jak nie zapomnę to się odezwę
    > i opiszę.

    Nie omieszkam przeczytać.

    > Teraz będzie jazda bez trzymanki, bo mało kto oszczędzał, wiedząc
    > że rozliczenie będzie zrealizowane wg metrażu.

    A nie dało się demokratycznie przegłosować wprowadzenia jakiegoś systemu
    oszczędności dla całego budynku? Takiego żeby nikt nie mógł brać więcej,
    niż mu się należy.

    --
    Jarek