  • Data: 2010-02-06 22:02:48
    Temat: Re: kradzieżpr?du
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 6 Feb 2010 20:15:41 +0000 (UTC), Jarosław Sokołowski wrote:

    >Nie mierzy ciepła?

    Smiem twierdzic ze cos zblizonego do ciepla mierzy.
    Ale nie interesuja go temperatury na rurach.

    >Bo pomiary z tym związane kosztują więcej niż potencjalne oszczędności.

    same podzielniki to jeszcze nie takie drogie.
    Mozna tylko sprawdzic czy roznice miedzy lokatorami nie sa mniejsze
    :-)

    >A gdyby ktoś sobie wymyślił, że chce mieć nie 18°, a na przykład 9°, to
    >należy go po prostu eksmitować. Nie nadaje się do mieszkania w budynku
    >wielomieszkaniowym.

    Hm, trudno powiedziec. Wyjezdza, wiec zamyka okna i zakreca kaloryfery
    - cos w tym zlego ?

    Owszem, jakby zszedl z temperatura ponizej zera czy okna zostawil
    otwarte na zlosc sasiadom - mozna by pomyslec nad wykwaterowaniem.

    >W jaki sposób mogą coś marnotrawić? System ogrzewania nie dostarcza
    >więcej, niż potrzeba.

    No, jest to jakis pomysl. Swieze powietrze albo ciepelko - wybieraj
    sam.
    Tylko czy to nie bedzie komuna ? :-)

    >A "indywidualne potrzeby" wcale nie sa aż tak
    >bardzo zróżnicowane -- dom mieszkalny to nie zoo, w którym obok siebie
    >mieszka krokodyl i mors.

    Niestety - czlowiek stalocieplny, i miedzy 22 a 18 stopni jest spora
    roznica.

    >Całkowicie uzasadnione (nie wiem co, ale się zgadzam) -- chcieliście
    >podzielników, to je macie. Skumbrie w tomacie. Pstrąg.

    Jak slyszysz to nikt nie chcial. Przyszly "z gory".

    J.