  • Data: 2010-02-07 00:28:15
    Temat: Re: kradzieżpršdu
    Od: Maciek <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Anonim napisał:
    > Co do pasożytów... JAk nazwiesz spółdzilelnię (pasożyt?) skoro na koniec
    > sezonu gzrewczego wyminiają podzilniki (koło kwietnia maja) i te nowe już
    > odparowuywują czynnik w miesiącach czerwiec, lipiec sierpień kiedy jest
    > troszke cieplej na zewnątrz niż w zimę? Coprawda jest na poczatki nadmiar
    > czynnika ale i tak - a sprawdzałem to kilka razy w ubiegłych latach - w
    > pierwszych dniach grzanai kaloryferów miałem już kilka kresek zuzytych.

    O ile dobrze pamiętam swoje rurki, to one zaczynały się od pięciu
    kresek, potem zero i dalej znowu rosła skala. Przewidzieli to
    odparowanie poza sezonem grzewczym. Poza tym wszyscy mieli tak samo,
    więc miało być sprawiedliwie. Pamiętaj, że to nie ciepłomierz, tylko
    podzielnik. On ma tylko wskazać komu ile przydzielić z ciepła zużytego
    przez blok. Wskazuje kreski, dodaje się do tego różne wspólczynniki i na
    koniec otrzymasz rachunek.
    Maciek