  • Data: 2010-02-07 00:00:15
    Temat: Re: kradzieżpr?du
    Od: Maciek <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Jarosław Sokołowski napisał:

    > Całkowicie uzasadnione (nie wiem co, ale się zgadzam) -- chcieliście
    > podzielników, to je macie. Skumbrie w tomacie. Pstrąg.

    Mimo wszystko - podzielnik pozwala na większe obciążenie lokatorów,
    którzy w innej sytuacji mają w głębokim poważaniu zużycie energii i
    grzeją przy jednocześnie otwartych oknach. Taki element dyscyplinujący,
    który w wielorodzinnym budownictwie po prostu musi istnieć. Wody też na
    ogół nikt nie potrzebuje dużo więcej, niż inni a jednak wprowadzenie
    wodomierzy znacznie obniżyło zużycie. Jakoś te krany dało się naprawić i
    zakręca się wodę przy myciu zębów na przykład. Jak ktoś chce więcej, to
    i więcej płaci. Chyba w sumie o to w tym wszystkim chodzi, bo stałe
    koszty i tak muszą istnieć - przy ogrzewaniu choćby tylko za klatki
    schodowe i piwnice.
    Maciek