  • Data: 2010-02-06 20:15:41
    Temat: Re: kradzieżpr?du
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F napisał:

    > No wlasnie - niedoskonaly, tani, i dzialajacy na innej zasadzie.

    Nie mierzy ciepła?

    > A dlaczego nie ? Naleza ci sie.

    Bo pomiary z tym związane kosztują więcej niż potencjalne oszczędności.
    A gdyby ktoś sobie wymyślił, że chce mieć nie 18°, a na przykład 9°, to
    należy go po prostu eksmitować. Nie nadaje się do mieszkania w budynku
    wielomieszkaniowym.

    > No ale sprawna regulacja nie zapewnia indywidualnych potrzeb.
    > A brak kontroli zacheca lokatorow do marnotrawstwa

    W jaki sposób mogą coś marnotrawić? System ogrzewania nie dostarcza
    więcej, niż potrzeba. A "indywidualne potrzeby" wcale nie sa aż tak
    bardzo zróżnicowane -- dom mieszkalny to nie zoo, w którym obok siebie
    mieszka krokodyl i mors.

    > Nie bardzo rozumiem .. ale polemizuje - dlaczego niby wieksze ?

    Z powodu marnotrawstwa.

    > Ale jak pisalem - czesciowo uzasadnione.

    Całkowicie uzasadnione (nie wiem co, ale się zgadzam) -- chcieliście
    podzielników, to je macie. Skumbrie w tomacie. Pstrąg.

    --
    Jarek