    From: SP6STZ <z...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: kradzież prądu
    Date: Sat, 06 Feb 2010 22:57:30 +0100

    Michal AKA Miki pisze:

    > Informacje, to przyznaje mam z telewizji :)
    > Kiedys widzialem reportaz w tym temacie...
    Ja to słyszałem już kilka lat temu, temat abonamentu ciągle powraca.

    > Czy to znaczy, ze namierzaja? Nie mam pojecia... Ale jak kolega napisal o
    > tych jezdzacych samochodach, to tak mi sie skojarzylo :)
    Owszem istnieją pojazdy ze sprzętem radiopelengacyjnym i do pomiarów
    różnego syfu w eterze (w Polsce też i nawet wiem jak takie wyglądają),
    ale jednak namierzanie odbiorników włożyłbym między bajki, zbyt niepewna
    metoda. Na pewno są sposoby na wyszukiwanie niepłacących abonament,
    myślę że to są bardziej metody administracyjne niż techniczne.
    Świetnie działają plotki w stylu że mogą namierzyć przy pomocy sprzętu itd.
    Trochę mnie wkurza TVP próbując namówić ludzi do płacenia, robią to
    bardzo nieudolnie, jak nie yuppiebełkot w stylu misja publicznej TV bez
    konkretnego wyjaśniania na czym ta misja polega, to znowuż zdejmowanie
    programów z anteny przy jednoczesnym uruchamianiu nowego kanału via
    satelita.
    SP6STZ