eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikakoszt naprawy t23Re: koszt naprawy t23
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "bhk" <bkot@_USUN_polsoft.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: koszt naprawy t23
    Date: Thu, 22 Jan 2009 08:34:48 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 59
    Message-ID: <gl97g4$hti$1@inews.gazeta.pl>
    References: <gl6uap$j0r$1@node1.news.atman.pl> <gl7bjq$7al$1@mx1.internetia.pl>
    <gl7cf0$2fe$1@node1.news.atman.pl>
    <gl7mir$hnq$1@nemesis.news.neostrada.pl> <gl84mq$d78$1@news.onet.pl>
    <gl85sr$ijd$1@mx1.internetia.pl>
    NNTP-Posting-Host: ii178.internetdsl.tpnet.pl
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1232609604 18354 80.53.112.178 (22 Jan 2009 07:33:24 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 22 Jan 2009 07:33:24 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3350
    X-Priority: 3
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
    X-User: bogdan.kot
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:554656
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Sylwester Łazar" <g...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:gl85sr$ijd$1@mx1.internetia.pl...
    >> powierzyć profesjonalistom. Diagnoza była taka: telefon był
    >> prawdopodobnie zalany, bo strasznie zabrudzona i przekorodowana
    >> płytka. Nie wymaga wymiany części, tylko porządnego wyczyszczenia.
    >> Cena 200,00 zł. Byłem trochę zdziwiony, bo nie pamiętam, żeby
    >> komuś zdarzyło się go zalać czymkolwiek, podziękowałem i
    >> postanowiłem samemu go wyczyścić. Zapłaciłem 70,00 zł
    >> za diagnozę. Po rozkręceniu nie zauważyłem żadnego przekorodowania
    >
    >> Ale zapłaciłem za diagnozę, któa była fałszywa!
    >> A była fałszywa dlatego, że facet planował wyłudzić ode mnie
    >> jeszcze więcej pieniędzy !
    > Niekoniecznie.
    > Powszechne jest, że diagnozy są naciągane, ze względu na to, że prawie
    > pewne
    > jest, że klient po usłyszeniu 200 zł za konfigurację,
    > (a nie naprawę) - podziękuje i zacznie sam walczyć.
    > Oczywiście nie jest dobrze wprowadzać w błąd klienta, ale diagnoza była
    > poprawna z wyjątkiem słowa: strasznie - tu być może skłamał.
    > Określenie: "Nie wymaga wymiany części" moim zdaniem było prawdziwe i to
    > ono
    > spowodowało, że Pan to naprawił wspólnie z serwisantem.
    > I to Pan zarobił 130 zł, a serwisant tylko 70 zł.
    > Czy takie rozumowanie jest złe?
    >

    Przepraszam bardzo, ale tutaj Pana logika chyba jest za bardzo naciągana.
    Stwierdzenie że "telefon był prawdopodobnie zalany, bo strasznie zabrudzona
    i przekorodowana płytka" gdzie cos takiego zupełnie nie miało miejsca w
    moim przekonaniem nie może w żaden sposób być uznane za naciąganą diagnozę.
    Jak dla mnie to jest dokładnie tak jak napisał autor wątku czyli oszustwo
    i próba wyłudzenia i niestety nie mogę się zgodzić na inną wersję.
    Proszę także zwrócić uwagę, że takimi stwierdzeniami psuje pan rynek sobie
    i kolegom z branży. Zamiast piętnować takie zachowania wymyśla pan dziwne
    wytłumaczenia.
    "Powszechne jest, że diagnozy są naciągane, ze względu na to, że prawie
    pewne jest, że klient
    po usłyszeniu 200 zł za konfigurację, (a nie naprawę) - podziękuje i zacznie
    sam walczyć."
    Ok rozumiem ze czasami trzeba troche nagiąć prawdę bo faktycznie serwis nie
    zarobił by na siebie.
    W tym wypadku równie dobrze można było powiedzieć ze coś się odlutowało i
    skasować
    za naprawę 50zl albo wspomniane 70zl i wszyscy byliby szczęśliwi, a tak
    tylko pozostaje niesmak
    i prawdopodobnie klient nie wróci już więcej do tego zakładu.
    Sam niedawno zapłaciłem 50zl za wymanę bezpiecznika w kuchence mikrofalowej,
    co w moim
    przekonaniu wydaje się ceną adekwatną do usterki i nakładu pracy. W takim
    wypadku
    serwis ten w razie potrzeby wezmę pod uwagę w pierwszej kolejności właśnie
    dzięki uczciwości
    względem klienta.

    bhk


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: