  • Data: 2009-01-22 09:53:25
    Temat: Re: koszt naprawy t23
    Od: "bhk" <bkot@_USUN_polsoft.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > mikrofalowej,
    > To zależy. Jeśli jest dostęp do niego z zewnątrz, to temat może być
    > rozwiązany przez użytkownika.
    > Jeśli SMD na płycie, to pewnie cena faktycznie niska i rozumiem Pana
    > zadowolenie.

    Bezpiecznik wysokiego napięcia łatwo dostępny po rozkręceniu obudowy.
    Sama operacja wymiany to góra 15 minut. Aczkolwiek dochodzi koszt jakiejs
    diagnozy bo przecież gościu nie wiedział co tak naprawde kuchence dolega.
    Tak więc zapłaciłem bez oporów i nawet nie przyszlo mi to do głowy.

> [...]
    > Uczciwie? Wiem, że być może ktoś powie, że powinienem jeszcze w cenie 70
    > zł
    > zresetować ten telefon, a jak nie będzie działać to może jeszcze tylko
    > bazę,
    > a jak to nie pomoże to może wprowadzić inny pin, a jak to nie pomoże to
    > wrócić do powtórnego resetu....
    > Ja nie. Ja uważam to już za naprawę.
    > Takie jest moje zdanie. Nie przesądzam jednak tematu, bo gdy klientem
    > będzie
    > sympatyczna, ładna i mądra kobieta,
    > to może zmięknę nieco :-) No ale ja nie naprawiam telefonów przecież.

    no i dokładnie takiego zachowania bym sobie zyczył

    bhk