  • Data: 2009-01-22 14:39:13
    Temat: Re: koszt naprawy t23
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ms" <t...@n...poczta.fm> napisał w wiadomości
    news:gl9elm$7ma$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Tak się przymierzam powoli do projektu wybudowania w serwisie specjalnego
    > miejsca aby zasadzić takim właścicielom awanturnikom takiego kopa co by
    > wyleciał szybciej niż wszedł z tym swoim złomem.
    > Nie wiem czy macie podobne odczucia co do wymądrzania się i narzucania
    cen
    > za naprawe przez takich wyuczonych na internecie ?

    Mam podobne odczucia również co do wymądrzania się serwisów. Bez obrazy -
    3/4 z nich to kompletni amatorzy, uczący się na sprzęcie klientów. Coś
    troszkę bardziej nietypowego i panowie działają po omacku. Przy okazji można
    też zostać okradzionym. Klienci trochę tę grę pozorów rozszyfrowują, trochę
    się ratują internetem i stąd potem te dyskusje. Zresztą, gdybym potrzebował
    usługi w branży, w której jestem zielony, to normalne, że popytałbym tu i
    tam o ceny. Zresztą, nie masz Kolego co narzekać - i tak na końcu frajerem
    jest zawsze klient.

    e.