  • 31. Data: 2009-10-11 11:54:52
    Temat: Re: korpusy polprofesjonalne (i realne ceny)
    Od: StaM <a...@y...com>

    > On 11 Paź, 11:06, Maciek <d...@p...onet.pl> wrote:

    lub Canon D5.
    > Pozdrawiam pieknie.
    > StaM

    5D

  • 32. Data: 2009-10-11 13:56:02
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "Adam 'Adak' Kępiński" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:hasgr6$2de$1@news.onet.pl...
> [...]
    mage/fea5_img03b.jpg

    > I tak naprawdze bedzie dsotepnych 100 wersji tego samego modelu? Wszedzie?
    > Czy tylko 3 glowne, a reszta w katalogu?

    Poza Japonią 4, a reszta w Japonii ;-( Być może będzie można ściągnąć na
    specjalne zamówienie dowolny zestaw kolorystyczny, ale wątpię, by Apollo
    sobie z tym poradziło logistcznie (może się mylę?)
    Ale pomysł fajny, znajdą nowa niszę marketingową.
    Wbrew pozorom, to nie jedynie kolorowy gadżet, choć jak najbardziej
    entry-level - w środku zapowiada się ciekawie, możliwości ma niezłe:
    http://www.youtube.com/watch?v=SCYlqRIVvcs
    Filmy HD, ISO 128000 to na entry-level nieźle ;-)
    Cena na poziomie 2230 (można już zamawiać, realizacja na przełomie
    października/listopada).
    To bez wątpienia ciekawa propozycja, choć purystów lustrzankowych z
    pewnością oburzy ;-)

    --
    Yogi(n)

  • 33. Data: 2009-10-11 18:40:03
    Od: "greenman" <c...@g...pl>

    Użytkownik "Maciek" <d...@p...onet.pl> napisał
    > Czy przed epoka szybkiego autofokusa do dokumentacji zawodow sportowych
    > zatrudniano malarzy-realistow z ADHD?

    Sprobuj kiedys przestawic 300mm f/5,6 na manual
    i zrob 100 fotek pojedynczych postaci w dynamicznym sporcie.
    Jesli dziesiec bedzie ostrych i nieporuszonych to pogadamy.
    ---

  • 34. Data: 2009-10-11 18:41:34
    Od: "greenman" <c...@g...pl>

    Użytkownik "StaM" <a...@y...com> napisał w wiadomości
    k.googlegroups.com...
    On 10 Paź, 22:11, "greenman" <c...@g...pl> wrote:
    > Użytkownik "Maciek" <d...@p...onet.pl> napisał

    > Daj spokoj.
    > Co on na tych imprezach sportowych bedzie robil - zdjecia w szatni?
    > Czy to moze imprezy szachowe albo brydzowe?

    Wyraznie napisal polprofesjonalne. To wedlug mnie Canon 40D 50D 5D,
    Nikon D200 D300 D700.
    Do zadan specjalnych Fuji s5pro. Z podstawowymi zoomami f2,8 No i
    jasne stalki.

    ----------

    Za 900 zlotych??? Z jasna stalka?
    Daj namiary, to ja tez sobie kupie.
    ---

  • 35. Data: 2009-10-11 18:57:26
    Od: StaM <a...@y...com>

    On 11 Paź, 20:41, "greenman" <c...@g...pl> wrote:

    > ----------
    >
    > Za 900 zlotych??? Z jasna stalka?
    > Daj namiary, to ja tez sobie kupie.
    > ---

    "greenmen" Sledzisz mnie? Dotyczylo nie sumy, lecz okreslenia
    polprofesjonalne,
    bo chyba nazwanie c 10D z Heliosem jetst lekka przesada.
    StaM

  • 36. Data: 2009-10-11 19:03:29
    Od: StaM <a...@y...com>

    > bo chyba nazwanie c 10D z Heliosem jetst lekka przesada.
    > StaM
    Sam objektyw zalecany dla zaawansowanych amatorow
    np. Tamron 17-50 f 2.8 juz bedzie kosztowal ponad wspomniane 900
    zlotych.
    StaM

  • 37. Data: 2009-10-11 20:56:44
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 11 Oct 2009 19:40:03 +0100, greenman napisał(a):

    > Sprobuj kiedys przestawic 300mm f/5,6 na manual
    > i zrob 100 fotek pojedynczych postaci w dynamicznym sporcie.
    > Jesli dziesiec bedzie ostrych i nieporuszonych to pogadamy.

    Ja sie w takie zdjecia rzadko bawie, poza tym nie pretenduje do miana
    fotografa. Mowie po prostu, ze da sie bez autofokusa i automatyki, bo
    kiedys tego nie bylo, a zdjecia robiono.

    Zeby daleko nie szukac :)

    http://tinyurl.com/ygrmlmr

    --
    pozdrawiam,
    Maciek

  • 38. Data: 2009-10-12 11:31:02
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 10 Oct 2009, StaM wrote:

    > Przesiadlem sie z Fuji s5pro
    > , bo wkurzyla mnie wspolpraca tego modelu z kartami CF.

    Możesz objaśnić, co w tej współpracy Ci nie pasowało?
    Same karty (znaczy to, że CF), czy faktycznie *współpraca*?

    pzdr, Gotfryd

  • 39. Data: 2009-10-12 20:09:47
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 11 Okt., 20:41, "greenman" <c...@g...pl> wrote:
    > Użytkownik "StaM" <a...@y...com> napisał w
    wiadomościnews:92136b3d-dc79-4b07-a09b-0f035162ac1a@
    v25g2000yqk.googlegroups.com...

    > Wyraznie napisal polprofesjonalne.

    wg mnie polprofesjonalny to taki , ktorym polowe zdjec robisz
    zarobkowo , zawodowo czyli profesjonalnie
    a druga polowe robisz nieprofesjonalnie , czyli niezawodowo.

    XXX

  • 40. Data: 2009-10-12 20:24:35
    Od: StaM <a...@y...com>

    On 12 Paź, 13:31, Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> wrote:

    >   Możesz objaśnić, co w tej współpracy Ci nie pasowało?
    >   Same karty (znaczy to, że CF), czy faktycznie *współpraca*?
    >
    > pzdr, Gotfryd

    W moim s5 pro mimo nowego firmware bezproblemowo dzialaly
    tylko wszelkie CF karty do 2GB, z wiekszymi mialem klopot, a
    probowalem wielu kart.
    StaM