  • 1. Data: 2011-10-08 14:01:24
    Temat: konserwacja podwozia
    Od: zbigniew <f...@v...fr>

    Znacie w Krakowie lub okolicy jakiś solidny zakład konserwacji podwozia
    samochodu.
    Jakie obecnie chodzą ceny za taką usługę?

  • 2. Data: 2011-10-08 14:05:33
    Temat: Re: konserwacja podwozia
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "zbigniew" <f...@v...fr> napisał w wiadomości
    > Znacie w Krakowie lub okolicy jakiś solidny zakład konserwacji podwozia
    > samochodu.
    > Jakie obecnie chodzą ceny za taką usługę?

    Dołączę się z tym samym pytaniem, ale o Poznań.

  • 3. Data: 2011-10-08 14:27:53
    Od: Adam 'Adak' Kępiński <a...@p...onet.pl>

    > Dołączę się z tym samym pytaniem, ale o Poznań.

    To ja podobnie, ale o Warszawę.

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327

  • 4. Data: 2011-10-08 16:10:28
    Od: Laisar <k...@o...pl>

    http://www.autowis.com.pl

  • 5. Data: 2011-10-08 16:37:11
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-10-08 14:27, Adam 'Adak' Kępiński pisze:

    > To ja podobnie, ale o Warszawę.

    Wszyscy się możecie zjechać gdzieś pod Łódź - tam znajdziecie wybitnego
    specjalistę o pseudonimie Krzysiek82. :-P

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 6. Data: 2011-10-08 17:02:16
    Od: Karolina <k...@o...pl>

    W dniu 2011-10-08 14:05, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "zbigniew" <f...@v...fr> napisał w wiadomości
    >
    > Dołączę się z tym samym pytaniem, ale o Poznań.

    a ja zapytam, czy Citroena z roku 2001 tez powinnam konserwować?

  • 7. Data: 2011-10-08 17:04:40
    Od: "JacekG." <s...@p...onet.pl>

    A ja mam pytanie czy trzeba konserwować podwozia i przestrzenie
    zamknięte samochodów wyprodukowanych po 2000 roku? Czy dodatkowa
    konserwacja rzeczywiście przedłuży żywotność blacharki? A może wręcz
    przeciwnie przeszkodzi firmowej konserwacji i ukryje ogniska rdzy?
    Kiedyś tylko Fiat 126P i Polonez w karcie gwarancyjnej miały wpis o
    obowiązkowej konserwacji podwozia.
    Pozdrawiam.
    JacekG.

  • 8. Data: 2011-10-08 19:51:27
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "zbigniew" <f...@v...fr> napisał w wiadomości
    > Znacie w Krakowie lub okolicy jakiś solidny zakład konserwacji podwozia
    > samochodu.
    > Jakie obecnie chodzą ceny za taką usługę?

    W N. Sączu, najlepszy (na podstawie rekomendacji mechanika, nie wiem jak
    jest naprawdę) bierze za tę usługę 700 zeta.

    --
    Yogi(n)

  • 9. Data: 2011-10-08 20:22:01
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Sat, 08 Oct 2011 14:01:24 +0200, zbigniew napisał(a):

    > Jakie obecnie chodzą ceny za taką usługę?

    W WRC, z tego co się orientowałem niedawno w dwóch lokalizacjach, stawki
    oscylują między 550 PLN (cortanin na ogniska rdzy + pokrycie masą
    bitumiczną jednowarstwowo podwozia, progów - bez zdejmowania nadkoli)
    do 1200 PLN (cortanin + dwuwarstwowo podwozie, profile zamknięte, drzwi,
    nadkola, etc.).

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 10. Data: 2011-10-08 20:38:48
    Od: "Inead" <a...@g...pl>

    "JacekG." <s...@p...onet.pl> wrote in message
    >A ja mam pytanie czy trzeba konserwować podwozia i przestrzenie zamknięte
    >samochodów wyprodukowanych po 2000 roku? Czy dodatkowa konserwacja
    >rzeczywiście przedłuży żywotność blacharki? A może wręcz

    To onanizm w swej najczystszej postaci, co ma zgnić to zgnije i nie pomoga
    najlepsze zabezpieczenia.