  • 11. Data: 2011-10-09 12:51:34
    Temat: Re: konserwacja podwozia
    Od: PiteR <e...@z...pl>

    na ** p.m.s ** JacekG. pisze tak:

    > A ja mam pytanie czy trzeba konserwować podwozia i przestrzenie
    > zamknięte samochodów wyprodukowanych po 2000 roku?

    Podwozie trzeba oglądać co jakiś czas czy nie jest porysowane do gołej
    blachy na krawężnikach itp Rysy trzeba zamazać bo od nich się zaczyna i
    potem idzie szybko a dziura w podłodze to średnia przyjemność kiedy
    zaczynają się deszcze na jesieni.

    > Czy dodatkowa konserwacja rzeczywiście przedłuży żywotność
    > blacharki? A może wręcz przeciwnie przeszkodzi firmowej
    > konserwacji i ukryje ogniska rdzy?

    Jak zapsikasz profile zamknięte to na pewno nie zaszkodzi tylko czy
    tyle lat zamierzasz mieć ten sam samochód. Czy warto inwestować 40zł w
    psikafkę? ;)

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 12. Data: 2011-10-09 15:03:50
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > W WRC, z tego co się orientowałem niedawno w dwóch lokalizacjach, stawki
    > oscylują między 550 PLN (cortanin na ogniska rdzy + pokrycie masą
    > bitumiczną jednowarstwowo podwozia, progów - bez zdejmowania nadkoli)
    > do 1200 PLN (cortanin + dwuwarstwowo podwozie, profile zamknięte, drzwi,
    > nadkola, etc.).

    To chyba juz lepej samemu biorac pod uwage, ze zajmie to z max 3 godziny. A
    cortanin to gowno swoja droga.

    Dysiek

  • 13. Data: 2011-10-09 18:02:53
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    > Wszyscy się możecie zjechać gdzieś pod Łódź - tam znajdziecie wybitnego
    > specjalistę o pseudonimie Krzysiek82. :-P

    Odnoszę wrażenie że wróciły czasy Warszawy. Fiata 126/125p, Poloneza,
    Syreny :D

    Pozdrawiam !

  • 14. Data: 2011-10-09 19:31:36
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Czarek Daniluk" <c...@n...com> napisał w
    wiadomości news:j6sgjd$svc$1@news.onet.pl...

    > Odnoszę wrażenie że wróciły czasy Warszawy. Fiata 126/125p, Poloneza,

    Ty się śmiej, ale moje auto konstrukcyjnie i jakościowo (w sensie blach)
    pewnie też właśnie te czasy pamięta.
    Co się dziwisz, że chcę mu pomóc przetrwać jeszcze kilka lat?

  • 15. Data: 2011-10-09 21:45:17
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2011-10-09 19:31, Cavallino pisze:

    > Ty się śmiej, ale moje auto konstrukcyjnie i jakościowo (w sensie blach)
    > pewnie też właśnie te czasy pamięta.
    > Co się dziwisz, że chcę mu pomóc przetrwać jeszcze kilka lat?

    Czy ja komuś bronię ?? Twoje pieniądze i Twoje decyzje ;)
    Jakbym miał 30-letniego jakiegoś pojazda, to pewnie bym mu czymś
    zapaćkał podłogę, ale 5-letniemu Mondeo nie zamierzam niczym paćkać spodu :)

    Pozdro !

  • 16. Data: 2011-10-09 22:46:44
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Czarek Daniluk" <c...@n...com> napisał w
    wiadomości news:j6stkd$dpv$1@news.onet.pl...

    > Czy ja komuś bronię ?? Twoje pieniądze i Twoje decyzje ;)
    > Jakbym miał 30-letniego jakiegoś pojazda, to pewnie bym mu czymś zapaćkał
    > podłogę, ale 5-letniemu Mondeo nie zamierzam niczym paćkać spodu :)

    A ktoś Ci kazał?