  • 11. Data: 2011-05-19 05:56:09
    Temat: Re: kondon przeciwdeszczowy
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    lesor wrote:
> [...]
    html

    > Takiego kondona to ja mam. Uzywalem kurtke ale parowanie bylo
    > przeokrutne, wiec nabylem blizniacza wersje z niby-membrana.

    Aha. No to ja nie wiem. U mnie dziala, nie mokne nawet po calym dniu
    jazdy, a jak jest goraco, to jest goraco we wszystkim. W membrany w
    kondonach jakos nie wierze, kondon jak nazwa wskazuje, ma byc szczelny.

    > Stormchaser sie nazywa ale mi na brzuchu przecieka. Gacie byc moze mi
    > mokna, bo podwiewa, jak slusznie Kuczu zauwazyl, pod bufetem, nie
    > wiem...

    No wlasnie, membrana i przecieka. To ja jednak stawiam na brzucho.

    > Rozwazam zakup kombi, (np. http://www.polo-motorrad.de/pl/stormchaser-regenkomb
    i-1tlg.html
    > ) bo zapiecie jest lekko z boku a nie na srodku...
    >
    > Co to sa "spodnie waskie w turystycznych"?

    Wchodze do sklepu turystycznego, ide do stojaka z przeciwdeszczowkami,
    wybieram taka, ktora jest mozliwie waska na nodze, zeby nie lopotala,
    mala po spakowaniu i najlepiej rozpinana po calym boku. Wytrzymuja po
    sezon-dwa. Chociaz ostatnie mam chyba dluzej.
    K.

  • 12. Data: 2011-05-19 06:36:10
    Od: Gawron <m...@g...com>

    On 17 Maj, 15:38, lesor <l...@o...pl> wrote:
> [...]
    > Alpinestars El Nino Suit
    > Revit Titan Rain Suit
    > moze ktos ma, uzywal i podzieli sie opinia.

    Jednoczesciowke mam IXS. Droga, ale dosyc solidna. Juz druga. Pierwsza
    sie szlifnela. Powinni miec w Motostylu na Targowej. Wazne zeby miala
    siateczke wewnatrz.
    Ale na ogol jezdze w kurtce z wypinana membrana (Tuareg) a dol
    wspomagam nieprzemakalnymi spodniami roboczymi firmy Beta
    (ogrodniczki) za ok 80 zl.
    Solidne i dosyc grube. Kupowalem w jakims sklepie BHP chyba na
    Wolskiej.

    Pozdr
    Gawron
    AT