  • 1. Data: 2011-05-17 13:38:51
    Temat: kondon przeciwdeszczowy
    Od: lesor <l...@o...pl>

    Czolko,
    poszukuje sie dobrego kondona przeciwdeszczowego.
    Wymagania:
    - ma nie przeciekac w ulewie przez 1000km jazdy i nie jakims
    turystykiem w stylu FJR, lecz normalnym zwyklym motocyklem, gdzie
    deszcz bierze sie na klate i bojlerek.

    Uzywane dotad dwuczesciowki nie daja rady. Byc moze sa jakies
    dwuczesciowki ze spodniami typu "ogrodniczki" ale nie trafilem (w
    ogrodniczym nie szukalem). Mniemam, iz w takich, po 300km nie mialbym
    mokrego ani bojlerka ani gaci; przy 7stopniach to nic milego.

    Dopuszczam rowniez jednoczesciowki (chyba, ze do ich zalozenia trzeba
    byc czlowiekiem-guma), znalazlem nastepujace aktualne modele:
    Spyke Travel Rean Suit
    Alpinestars El Nino Suit
    Revit Titan Rain Suit
    moze ktos ma, uzywal i podzieli sie opinia.

    --
    pozdrawiam,
    lesor

  • 2. Data: 2011-05-17 17:29:33
    Temat: Re: kondon przeciwdeszczowy
    Od: "pearljb" <p...@g...pl>

    Uzytkownik "lesor" <l...@o...pl> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...

    > moze ktos ma, uzywal i podzieli sie opinia.

    Mam Helda jednoczesciowego, taki czarny z jakimis malymi wstawkami odblaskowymi.
    Dal rade 800 km w deszczu i latanie po Norwegii. Mokrych klejnotow nie mialem
    (hornet)

    > CB1300, C1

    Kojarze ze chciales CB kiedys sprzedac, aktualne? :)

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2011-05-17 21:40:30
    Od: lesor <l...@o...pl>

    On 17 Maj, 19:29, "pearljb" wrote:

> [...]
    > (hornet)

    > Kojarze ze chciales CB kiedys sprzedac, aktualne? :)

    Juz sprzedalem.
    Ale jak dalej tak mi bedzie dupe moczyc, to najnowsza bedzie na
    wydaniu ;-)

    --
    pozdrawiam, lesor
    cb1300, c1

  • 4. Data: 2011-05-18 18:09:09
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    lesor wrote:
> [...]
    > ogrodniczym nie szukalem). Mniemam, iz w takich, po 300km nie mialbym
    > mokrego ani bojlerka ani gaci; przy 7stopniach to nic milego.

    Szaroczarny kondon dwuczesciowy z polo. Spodnie do tego kupuje dowolne
    waskie w turystycznych, bo spodnie czesto dre.
    Jakos ci podwiewa ta wode czy jak?
    K.

  • 5. Data: 2011-05-18 18:14:52
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    kocyk wrote:

    > Szaroczarny kondon dwuczesciowy z polo. Spodnie do tego kupuje dowolne
    > waskie w turystycznych, bo spodnie czesto dre.

    http://www.polo-motorrad.de/pl/rain-lite-regenjacke.
    html
    Dokladnie to. U mnie dziala niezaleznie od moto.
    K.

  • 6. Data: 2011-05-18 19:20:06
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-05-18 20:09, kocyk pisze:

    > Szaroczarny kondon dwuczesciowy z polo. Spodnie do tego kupuje dowolne
    > waskie w turystycznych, bo spodnie czesto dre.
    > Jakos ci podwiewa ta wode czy jak?
    > K.

    Nie zapominaj ze Lesor ma z przodu cos - tzw. brzuch.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 7. Data: 2011-05-18 20:04:58
    Od: lesor <l...@o...pl>

    On 18 Maj, 20:14, kocyk <k...@Z...pl> wrote:

    > http://www.polo-motorrad.de/pl/rain-lite-regenjacke.
    html
    > Dokladnie to. U mnie dziala niezaleznie od moto.

    Takiego kondona to ja mam. Uzywalem kurtke ale parowanie bylo
    przeokrutne, wiec nabylem blizniacza wersje z niby-membrana.
    Stormchaser sie nazywa ale mi na brzuchu przecieka. Gacie byc moze mi
    mokna, bo podwiewa, jak slusznie Kuczu zauwazyl, pod bufetem, nie
    wiem...
    Rozwazam zakup kombi, (np. http://www.polo-motorrad.de/pl/stormchaser-regenkomb
    i-1tlg.html
    ) bo zapiecie jest lekko z boku a nie na srodku...

    Co to sa "spodnie waskie w turystycznych"?
    --
    pozdrawiam, lesor

  • 8. Data: 2011-05-18 20:09:53
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-05-18 22:04, lesor pisze:

> [...]
    i-1tlg.html
    > ) bo zapiecie jest lekko z boku a nie na srodku...

    Kiedys mialem jednoczesciowe regenkombi i nie chce juz nigdy wiecej.
    Zakladanie tego na ciuchy motocyklowe to jakis koszmar. A juz podczas
    deszczu to w ogole masakra. Najgorsze jest wkladanie rak w rekawy, mozna
    sobie zwichnac bark. I z premedytacja kupowalem dwa razy kombi za duze o
    2 rozmiary, zeby bylo latwiej. W koncu kupilemw Louisie kurtke i spodnie
    marki (chyba) Proof i od tego czasu jestem bardzo zadowolony. Tyle ze
    spodnie mam znowu 2 rozmiary za duze. Sa tak wielkie ze siegaja mi po
    cycki. Ale zakladam na nie pas nerkowy i jest git. Nie mokne w zadnym
    wypadku.

  • 9. Data: 2011-05-18 21:04:33
    Od: zefir <z...@S...pl>

    W dniu 18.05.2011 22:09, Kuczu pisze:

> [...]
    > spodnie mam znowu 2 rozmiary za duze. Sa tak wielkie ze siegaja mi po
    > cycki. Ale zakladam na nie pas nerkowy i jest git. Nie mokne w zadnym

    Ja mam też ten dwuczęściowy kombinezon i problemów z przeciekaniem nie
    zauważyłem, a testowałem już w porządnych ulewach.

    --
    pzdr.
    zefir

  • 10. Data: 2011-05-18 22:31:50
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    W dniu 2011-05-17 15:38, lesor pisze:
> [...]
    > - ma nie przeciekac w ulewie przez 1000km jazdy i nie jakims
    > turystykiem w stylu FJR, lecz normalnym zwyklym motocyklem, gdzie

    Polecam jednoczęściówkę niemieciej policji (taka zielona z naszytą
    czarną skórzaną łatą na dupie). Wytrzymała u mnie ponad 10 lat. Szyta, a
    nie klejona, do tego wielowarstowa.

    Pozdr
    DP