    From: kocyk <k...@Z...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: kondon przeciwdeszczowy
    Date: Thu, 19 May 2011 07:56:09 +0200

    lesor wrote:
> [...]
    html

    > Takiego kondona to ja mam. Uzywalem kurtke ale parowanie bylo
    > przeokrutne, wiec nabylem blizniacza wersje z niby-membrana.

    Aha. No to ja nie wiem. U mnie dziala, nie mokne nawet po calym dniu
    jazdy, a jak jest goraco, to jest goraco we wszystkim. W membrany w
    kondonach jakos nie wierze, kondon jak nazwa wskazuje, ma byc szczelny.

    > Stormchaser sie nazywa ale mi na brzuchu przecieka. Gacie byc moze mi
    > mokna, bo podwiewa, jak slusznie Kuczu zauwazyl, pod bufetem, nie
    > wiem...

    No wlasnie, membrana i przecieka. To ja jednak stawiam na brzucho.

    > Rozwazam zakup kombi, (np. http://www.polo-motorrad.de/pl/stormchaser-regenkomb
    i-1tlg.html
    > ) bo zapiecie jest lekko z boku a nie na srodku...
    >
    > Co to sa "spodnie waskie w turystycznych"?

    Wchodze do sklepu turystycznego, ide do stojaka z przeciwdeszczowkami,
    wybieram taka, ktora jest mozliwie waska na nodze, zeby nie lopotala,
    mala po spakowaniu i najlepiej rozpinana po calym boku. Wytrzymuja po
    sezon-dwa. Chociaz ostatnie mam chyba dluzej.
    K.