  • 1. Data: 2011-05-16 13:09:59
    Temat: Odp: Samochód wjechał w policjantów na motocyklach
    Od: doktorski <d...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 16 maja 2011, 13:49:12 UTC+2 użytkownik Gravel napisał:
    > http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,96046
    95,Samochod_wjechal_policjantow_na_motocyklach.html
    "Policjanci jechali na patrol z Warszawy do Grodziska Mazowieckiego. Jak wstępnie
    ustalono, w miejscowości Dębe Wielkie..."
    To ktoredy oni jechali do tego Grodziska? Przez Minsk Mazowiecki?

    pzdr, dr
    14/525

  • 2. Data: 2011-05-16 13:54:49
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    W dniu 16.05.2011 15:09, doktorski pisze:
> [...]
    ustalono, w miejscowości Dębe Wielkie..."
    > To ktoredy oni jechali do tego Grodziska? Przez Minsk Mazowiecki?

    bo pewnie do Mińska nie do Grodziska. redaktor z jeleniej góry pewnie.

    - gildor

  • 3. Data: 2011-05-16 13:58:22
    Od: "Krzysztof \"Mad Max\" Laska" <t...@c...co>

    W dniu 16.05.2011 15:54, gildor pisze:
    95,Samochod_wjechal_policjantow_na_motocyklach.html
    ustalono, w miejscowości Dębe Wielkie..."

    > bo pewnie do Mińska nie do Grodziska. redaktor z jeleniej góry pewnie.

    A tylko przyjedź tu jeszcze kiedyś po pajero.

    --
    Krzysztof 'Mad Max' Laska
    http://www.riders.pl <- okazje dla motocyklistów

  • 4. Data: 2011-05-16 14:02:10
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    W dniu 16.05.2011 15:58, Krzysztof "Mad Max" Laska pisze:
    95,Samochod_wjechal_policjantow_na_motocyklach.html

    > A tylko przyjedź tu jeszcze kiedyś po pajero.

    hehe. wiedziałem! będziesz chciał jeszcze jakieś opony podwieźć,
    zobaczysz...

    a tak wracając do tematu, oni jechali z Mińska na Warszawę.
    http://www.tvnwarszawa.pl/ulice,news,wjechal-w-polic
    yjne-motocykle,201257.html

    - gildor

  • 5. Data: 2011-05-16 15:19:30
    Od: "Szuwaks" <s...@g...pl>

    Witam,

    Użytkownik "gildor" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    95,Samochod_wjechal_policjantow_na_motocyklach.html
    > a tak wracając do tematu, oni jechali z Mińska na Warszawę.

    Skąd Ci dziennikarze biorą takie informacje? -:))

    http://www.policja.waw.pl/portal/pl/1/13458/W_wypadk
    u_ranni_zostali_dwaj_policjanci_na_sluzbie.html

    Szuwaks

  • 6. Data: 2011-05-16 15:25:42
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 11-05-16 17:19, Szuwaks pisze:
    > Skąd Ci dziennikarze biorą takie informacje? -:))

    A mnie zastanawia dodatek "był trzeźwy" przy byle okazji.

    --
    Tom01

  • 7. Data: 2011-05-16 15:34:44
    Od: "Szuwaks" <s...@g...pl>

    Witam,

    Użytkownik "Tom01" <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc> napisał w wiadomości
    > A mnie zastanawia dodatek "był trzeźwy" przy byle okazji.

    Od pewnego czasu, o ile się nie mylę, w policyjnej procedurze pojawił się
    obowiązek sprawdzania trzewości wszystkich kierowców uczestniczących w
    wypadku.
    Gdyby któryś z kierujących (szczególnie policjant) był choć pod śladowym
    wpływem, to by dopiero media miały używanie.
    Zresztą tytuł "Pijany policjant na motocyklu!!!!" jest zdecydowanie bardziej
    przyciągający niż "Policjant na motocyklu." lub "Pijany kierowca staranował
    policyjny patrol na motocyklach"
    Można by się doczytać między wyrazami takiego żałosnego "niestety" trzeźwy.
    Bo co to za news?
    Nuda panie!
    Jak widać policjant też uczestnik ruchu i może ulec wypadkowi, choć rzadziej
    z własnej winy.

    Szuwaks

  • 8. Data: 2011-05-16 15:41:10
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Szuwaks" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    > wpływem, to by dopiero media miały używanie.

    No i? Nie widziałeś pijenago policjanta? Bo ja bardzo często. Większość,
    których znam to alkoholicy. Wielu z nich jeździ po pijaku prywatnie, a spora
    część również służbowymi samochodami. O moturach nie wiem.

> [...]
    > kierowca staranował policyjny patrol na motocyklach"
    > Można by się doczytać między wyrazami takiego żałosnego "niestety"

    Jesteś policjantem, że tak ich kochasz? Przecież to nikomu nie potrzebne
    śmieci. Męty społeczne. Ludzie, któzy za nasze pieniądze uprzykrzają nam
    życie. Nie znam nikogo, komu pomógłby policjant lub policja. To ludzie o
    marnym wykształceniu, kiepskiej kulturze. Ich codziennym towarzystwem są
    złodzieje i kurwy.

    > Jak widać policjant też uczestnik ruchu i może ulec wypadkowi, choć
    > rzadziej z własnej winy.

    Dlaczego rzadziej z własnej winy?

    --
    Grzybol

  • 9. Data: 2011-05-16 15:41:42
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 11-05-16 17:34, Szuwaks pisze:
    > Od pewnego czasu, o ile się nie mylę, w policyjnej procedurze pojawił
    > się obowiązek sprawdzania trzewości wszystkich kierowców uczestniczących
    > w wypadku.

    No i dobrze. Statystyki trzeba robić sumiennie. Przy czym jeśli pijani w
    ogólnej liczbie wypadków stanowią zdecydowaną mniejszość, bardziej
    wskazane przy takim właśnie wypadku dodać że spowodował go ktoś pijany.
    Inaczej niedługo dojdzie, a może już doszło do tego że relacja wygląda
    tak: "Podczas przejażdżki hujanogą 32 letni mieszkaniec Pcimia potrącił
    gęś. Policja ustaliła, że był trzeźwy".

    --
    Tom01

  • 10. Data: 2011-05-16 15:43:19
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    Tom01 pisze:
    > Inaczej niedługo dojdzie, a może już doszło do tego że relacja wygląda
    > tak: "Podczas przejażdżki hujanogą 32 letni mieszkaniec Pcimia potrącił
    > gęś. Policja ustaliła, że był trzeźwy".

    a gęś? Ważne, czy gęś była trzeźwa.

    --
    Arni Toruń