  • 1. Data: 2011-05-17 11:52:35
    Temat: Ja bardzo proszę
    Od: "Krzysztof \"Mad Max\" Laska" <t...@c...co>

    A wręcz upraszam, żeby potem nie było, że zabrakło koszulek czy czegoś tam.
    Impreza za miesiąc, zapisy skończą się za 2 tygodnie.

    http://www.bobrowy.riders.pl/

    --
    Krzysztof 'Mad Max' Laska
    http://www.riders.pl <- okazje dla motocyklistów

  • 2. Data: 2011-05-17 12:12:03
    Temat: Re: Ja bardzo proszę
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-05-17 13:52, Krzysztof "Mad Max" Laska pisze:
    > A wręcz upraszam, żeby potem nie było, że zabrakło koszulek czy czegoś tam.
    > Impreza za miesiąc, zapisy skończą się za 2 tygodnie.
    >
    > http://www.bobrowy.riders.pl/

    Pewnie znowu beda nudy, nieciekawe okolice, braknie piwa, a chor meski
    ktory ma zapodawac nute ochrypnie...

    pozdr
    newrom
    PS. czy w Lwowku mozna juz kupic piwo z Lwowka ? Bo mi posmakowalo i nie
    wiem czy brac z domu czy bede mogl na miejscu kupic :)

  • 3. Data: 2011-05-17 12:14:13
    Od: "Krzysztof \"Mad Max\" Laska" <t...@c...co>

    W dniu 17.05.2011 14:12, Roman Niewiarowski pisze:

    > Pewnie znowu beda nudy, nieciekawe okolice, braknie piwa, a chor meski
    > ktory ma zapodawac nute ochrypnie...

    Jak zwykle zabraknie ogolonych bobrów.

    > pozdr
    > newrom
    > PS. czy w Lwowku mozna juz kupic piwo z Lwowka ? Bo mi posmakowalo i nie
    > wiem czy brac z domu czy bede mogl na miejscu kupic :)

    Jest i można, ale mnie jakoś nie przekonuje. Może trafiłem jakąś skopaną
    warkę, spróbuję dla pewności jeszcze raz.

    --
    Krzysztof 'Mad Max' Laska
    http://www.riders.pl <- okazje dla motocyklistów
    VFR800FI
    Beans are neither fruit nor musical.

  • 4. Data: 2011-05-17 12:30:43
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-05-17 14:14, Krzysztof "Mad Max" Laska pisze:

    > Jak zwykle zabraknie ogolonych bobrów.

    czyli organizator dupa, nawet tak podstawowych spraw nie umie zalatwic!

    > Jest i można, ale mnie jakoś nie przekonuje. Może trafiłem jakąś skopaną
    > warkę, spróbuję dla pewności jeszcze raz.

    Ksiazece jest mocno takiese (da sie wypic, ale nie nazwalbym go
    wybitnym), natomiast eee ratuszowe, brackie, miejskie czy jakos tak,
    przypomina mi smakiem Zaglobe (jak jeszcze mial smak piwa). Znaczy duzo
    goryczy, posmak slodu i piekny zapach :)

    kufra, rozmarzylem sie...

    pozdr
    newrom

  • 5. Data: 2011-05-17 13:01:39
    Od: Monster <a...@o...pl>

    > PS. czy w Lwowku mozna juz kupic piwo z Lwowka ? Bo mi posmakowalo i nie
    > wiem czy brac z domu czy bede mogl na miejscu kupic :)

    Oo,może się zrobi znów jak za komuny-ze Lwówka jesteś,czekaj,tam piwo
    dobre robią!
    Teraz ja się rozmarzyłem...
    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 6. Data: 2011-05-17 13:05:46
    Temat: [OT] Re: Ja bardzo proszę
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-05-17, Monster <a...@o...pl> wrote:

    > [...]
    Jak mozesz, sprawdz priv.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 7. Data: 2011-05-17 16:43:11
    Od: ErneST Rygielski <e...@w...pl>

    W dniu 2011-05-17 14:14, Krzysztof "Mad Max" Laska pisze:

    > Jest i można, ale mnie jakoś nie przekonuje. Może trafiłem jakąś skopaną
    > warkę, spróbuję dla pewności jeszcze raz.

    Na początku też się na nie rzuciłem, ale od jakiegoś czasu zalatuje
    jakimś żelazem.

    ErneST