  • Data: 2009-10-21 19:57:59
    Temat: Re: komputer dla fotografa [flame] ;-)
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 21 Oct 2009 21:30:12 +0200, JA napisał(a):

    > Nie płacą znacznie więcej. To jest urban legend. Powtarzana do znudzenia.

    359zł za niespecjalną myszkę bezprzewodową? Toż na PC można kupić mysz dla
    graczy o znacznie większej funkcjonalności za tą cenę. To jest urban
    legend?

    > Jest ciut drożej, a czasmi taniej. Zależy do czego się porównuje.
    > Leica nie ma konkurencji cenowej. Ile razy jest droższa od
    > odpowiadającemu jej klasie najdroższemu aparatowi?

    Leica to znak firmowy. Sprzęt jest do niego zaledwie dodatkiem i to
    stosunkowo mało istotnym.

    > Maki jeśli są droższe, to są to wartości kilkunastu do trzydziestu procent.

    Wystarczy.

    "A cóż można polepszyć w tak doskonałym programie jak iTunes?"
    Alvy Singer