  • 61. Data: 2009-10-20 13:31:22
    Temat: Re: komputer dla fotografa
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <hbkadm$i3l$1@portraits.wsisiz.edu.pl>,
    "Kokos" <k...@k...com> wrote:

    > powiedz mu ze drozszy komputer nie sprawi ze jego zdjecia będa lepsze.. jak
    > są do dupy to na maku też będa do dupy:)

    Naprawde nie beda lepsze?
    No trudno.
    Co nie zmienia faktu , ze twoja 'porada' jest kretynska.

    TA

  • 62. Data: 2009-10-20 13:45:28
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <T...@n...onet.pl>,
    T...@s...in.the.world wrote:

    > Naprawde nie beda lepsze?
    > No trudno.
    > Co nie zmienia faktu , ze twoja 'porada' jest kretynska.

    Po namysle i przejrzeniu twoich poprzednich wypowiedzi, dopisuje:
    'jak zwykle zreszta'.

    TA

  • 63. Data: 2009-10-20 21:44:54
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <s...@g...mierzwiak.com>,
    januszek <j...@p...irc.pl> wrote:

    > W tym wymieniony wcześniej soft czy tylko samo hardware?

    Tylko hardware.
    Soft nastepne 1500.

    TA

  • 64. Data: 2009-10-20 21:48:10
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <hbjo21$6r8$1@atlantis.news.neostrada.pl>,
    Jakub Jewuła <b...@s...com.pl> wrote:

    > Uzywal wczesniej Makowek?
    Nie.
    Ale ja uzywam. I wiekszosc naszych znajomych uzywa...

    > Chyba nie bo by nie pytal tylko wiedzial co ma kupic, znaczy co spece
    > od martekingu sadza, ze on powinien sadzic, ze sam mysli co ma kupic ;)

    Ale ja uzywam makow. I na to pytanie nie potrafilem odpowiedziec.

    > Jak nie uzywal Maka to nie widze zadnego powodu, zeby sie w toto pakowac.
    > Chyba, ze ma jakies kompleksy do zatuszowania ;)
    >
    > Jak ktos wie w co klikac to PC dzialaja tak samo, tylko duzo taniej.
    > Glupota operatora przeszkadza jednakowo na PC czy Maku...

    Ale akurat mu komputer calkiem padl. I tak czy siak ma nowy kupowac.
    Co do taniosci - to w przypadku przenosnych sprawa nie jest tak
    oczywista.

    TA

  • 65. Data: 2009-10-21 00:05:32
    Od: "Matt " <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    XX YY <f...@g...com> napisał(a):
    > juz w pierwszym poscie napisale co kupilem -podwojnego (dual albo 2)
    > quada.

    To masz 4 x 2 = 8 rdzeni? ;-)

    A pamięć podałeś nawet nie w gigabitach (Gb) tylko w gb, a powinieneś w GB ;)

    Maciej

  • 66. Data: 2009-10-21 00:21:02
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <hbhspe$noo$1@inews.gazeta.pl>,
    de Fresz <d...@n...o2.pl> wrote:

    > A one aby przypadkiem od pewnego czasu nie dorobiły się "Pro" w nazwie?
    > Ładnie to tak nie oglądać kijnot wujka Stefana? A niby taki
    > doświadczony makjuzer... ;-)

    No faktycznie jakos ostatnio nie ogladam.
    Czy to znaczy ze nie ma juz tych aluminiowych macbookow co sie pojawily
    po bialych plastikowych?

    TA

  • 67. Data: 2009-10-21 05:39:43
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 21 Okt., 02:05, "Matt " <m...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:

    > To masz 4 x 2 = 8 rdzeni? ;-)
    >
    > A pamięć podałeś nawet nie w gigabitach (Gb) tylko w gb, a powinieneś w GB ;)
    >
    > Maciej
    >
    > --

    przeciez nie moglem przewidziec , ze znajdzie sie jakis ciemniak , do
    tego uznajcy sie za znawce komputerow , ktory przypuszcza, ze podaje
    wielkosc RAM w gigabitach.!! chodzi mu nie o rzeczowa ,
    konstruktywna dyskusje n.t. fotografii - gdyz tego nie potrafi , a o
    zwykle mekolenie o byle czym- w gruncie rzeczy na temat wielkosci
    litery.

    teraz sobie zdaje sprawe ze ten post zaczalem z malej litery , a
    zdanie ( jesli to prawda) jak mnie uczono w szkole zaczyna sie duza
    - i co ten post jest niezrozumialy przez to ?

    A powod dlaczego niechetnie uzywam duzych liter w komputerze jest
    trywialny i nieoczekiwany _ windows :

    pisanie mac iem naprzemiennie duzych / malych liter jest
    przyjemnoscia w pc-windowsie jest udreka.

    w windowsie musisz dwukrotnie wcisnac caps look - raz zeby przelaczyc
    na duze , drugi zeby powrocic na male - w macu jest naturalnie - caps
    look wciskasz jednoczesnie z klawiszem litery i wtedy robi sie ona
    duza - jak w maszynie do pisanie - drobiazg , ale o wiele wygodniej.
    wq--a mie klawiatura pc-a/windowsa juz od poczatku z tego powodu.

    podalem nawet zrzut ekranu z wyciagiem z info o systemie

    jest tutaj http://picasaweb.google.at/fotografie25/Desktop02#53
    94347341823192658

    napisane jest core2 quad

    w broszurce do niego jest napisane core dual quad czy tez moze duo
    - nie chce mi sie sprawdzac

    moznaby to skrotowo napisac core podwojny albo podwojny quad albo
    tez i jakos inaczej.

    i tyle - cala zawierucha o zeszloroczny snieg - jak niektorzy nie maja
    czegos sie nie ma czegos sensownego do powiedzenia to sie czpiaja
    wielkosci liter w poscie jakby to byl pierwszy przypadek stosowania
    malych liter w ten sposob prowdzonej korespondencji.

    Ciekawe . ze prowadze tez korespondencje czesto z niemcami w j.
    niemieckim , gdzie rzeczowniki pisze sie z duzej litery - ja pisze z
    osobami , z ktorymi juz wyminialem korespondencje z malej. jeszcze
    nikt nie udawal , ze nie rozumie o co chodzi.

  • 68. Data: 2009-10-21 05:51:12
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-10-21 02:21:02 +0200, T...@s...in.the.world said:

    > No faktycznie jakos ostatnio nie ogladam.
    > Czy to znaczy ze nie ma juz tych aluminiowych macbookow co sie pojawily
    > po bialych plastikowych?

    Oj Marcinie, a zerknąć na stronę Ejpla, to nie łaska? Są dalej, ale już
    nie jako MB, tylko MB Pro. Dodali im, bo niby były za dobrze zrobione
    na sprzęt popularny. A złośliwi twierdzą, że to odpowiedź na cenowe
    przytyki MS, bo białe MB zostały jako wersje budżetowe.

    de Fresz

  • 69. Data: 2009-10-21 06:05:04
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    XX YY pisze:
    > teraz sobie zdaje sprawe ze ten post zaczalem z malej litery , a
    > zdanie ( jesli to prawda) jak mnie uczono w szkole zaczyna sie duza
    > - i co ten post jest niezrozumialy przez to ?

    1. Tak.
    2. Z wielkiej, nie dużej.

> [...]
    > duza - jak w maszynie do pisanie - drobiazg , ale o wiele wygodniej.
    > wq--a mie klawiatura pc-a/windowsa juz od poczatku z tego powodu.

    Udajesz kretyna czy naprawdę nie znasz zastosowania klawisza Shift? :)

> [...]
    > - nie chce mi sie sprawdzac
    >
    > moznaby to skrotowo napisac core podwojny albo podwojny quad albo

    Nie można.

> [...]
    > osobami , z ktorymi juz wyminialem korespondencje z malej. jeszcze
    > nikt nie udawal , ze nie rozumie o co chodzi.

    Ale każdy wie, że koresponduje z polskim burakiem :)

    Całkiem serio, gdyby ktoś zaproponował mi ofertę współpracy w takim
    stylu, mail powędrowałby z miejsca do kosza. Ktoś taki jest zupełnie
    niewiarygodny jako partner do interesów.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 70. Data: 2009-10-21 06:19:35

    Janko Muzykant pisze:

    > Udajesz kretyna czy naprawdę nie znasz zastosowania klawisza Shift? :)

    On chyba już tak ma. Poza tym nawet w Mac jest osobny shift i caps lock,
    mimo pomysłów Apple.

    wer