  • 21. Data: 2009-10-19 17:51:05
    Temat: Re: komputer dla fotografa
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 19 Okt., 19:02, "Roger from Cracow" <r...@s...pl>
    wrote:
    > oczywiscie zakup nowego aparatu w przypdku jesli posiada sie juz jakis
    > starszy ma sens jesli rozdzielczosc bezwzgl matrycy jest co najmniej
    > ok. 2 razy wieksza niz w poprzednim ,innych rzeczy nie bede wyminial
    > bo nie skumasz.
    > ___________________
    >
    > bzdura...
    >
    > Roger

    no tos walnal dopiero glupote.

  • 22. Data: 2009-10-19 18:00:09
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Dnia Mon, 19 Oct 2009 10:51:05 -0700 (PDT), XX YY napisał(a):

    > no tos walnal dopiero glupote.

    Bo ponieważ?

    "A cóż można polepszyć w tak doskonałym programie jak iTunes?"
    Alvy Singer

  • 23. Data: 2009-10-19 18:02:49
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 19 Okt., 19:02, Andrzej Libiszewski
    <a...@g...USUNTO.pl> wrote:
> [...]
    #slideshow/539434734...

    > No, udało ci się doczytać w końcu. Sporo to zajęło.
    >
    > --
    > Andrzej Libiszewski; JID: andrea/at/jabster.pl, GG: 5289118
    > "A cóż można polepszyć w tak doskonałym programie jak iTunes?"
    >                                                         Alvy Singer

    juz w pierwszym poscie napisale co kupilem -podwojnego (dual albo 2)
    quada.

    porzebuijesz sporo czasu rzeczywiscie rzeby squmac o co chodzi.

    jak sobie dajesz z obsluga komputera ?- chyba ze pracujesz przy zx
    spekrum 16kb , ale tam tez potrzeba jakies nie najniozsze IQ (iloraz
    inteligencji , gdybys mial trudnosci ze skojarzeniem)

  • 24. Data: 2009-10-19 18:40:21
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Dnia Mon, 19 Oct 2009 11:02:49 -0700 (PDT), XX YY napisał(a):

    02#slideshow/539434734...

    > juz w pierwszym poscie napisale co kupilem -podwojnego (dual albo 2)
    > quada.

    Bąbelku, nie ma czegoś takiego jak podwójny quad. Tłumaczę jak
    niepełnosprytnemu: Core 2 to jest nazwa handlowa rodziny procesorów; Quad
    to wskazanie, że chodzi o jednostkę czterordzeniową, a Q9300 to konkretny
    model. Razem mamy Core 2 Quad Q9300. Nie odmienia się tego w żaden sposób,
    nie jest to Core Duo Quad, ani Core Dual Quad.

    > porzebuijesz sporo czasu rzeczywiscie rzeby squmac o co chodzi.

    Ja?

    > jak sobie dajesz z obsluga komputera ?- chyba ze pracujesz przy zx
    > spekrum 16kb

    16kB jak już, a komputer nazywał się Spectrum a nie Spekrum (2 błędy w
    jednym słowie, gratulacje).

    >, ale tam tez potrzeba jakies nie najniozsze IQ (iloraz
    > inteligencji , gdybys mial trudnosci ze skojarzeniem)

    Słownik ortograficzny sobie kup, dasz pole do popisu swojej inteligencji.

  • 25. Data: 2009-10-19 18:54:32
    Od: XX YY <f...@g...com>

    > Słownik ortograficzny sobie kup, dasz pole do popisu swojej inteligencji.

    po co ?
    Libiszewski jest uwaznym czytelnikiem moich postow , sam skoryguje.
    acha to nie sa bledy ortograficzne tylko literowki - ale to bez
    znaczenia w tej chwili.
    dziekuje za korekte.

    XXX

  • 26. Data: 2009-10-19 18:54:32
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    XX YY pisze:
    > juz w pierwszym poscie napisale co kupilem -podwojnego (dual albo 2)
    > quada.

    Osiem rdzeni, sam bym chciał być betatesterem intela (choć chyba
    właściwie to alfatesterem) :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 27. Data: 2009-10-19 19:10:16
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Dnia Mon, 19 Oct 2009 11:54:32 -0700 (PDT), XX YY napisał(a):

    > po co ?
    > Libiszewski jest uwaznym czytelnikiem moich postow

    Już mówiłem, palancie, dla ciebie PAN Libiszewski.

    "Krocz naprzód, mężny światłości synu
    A te sedesy w kolorze jaśminu
    Skąpanego w bladej poświacie miesiąca
    Znajdziesz tam, kędy wiedzie strzała gorejąca!"

  • 28. Data: 2009-10-19 19:12:40
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    XX YY pisze:

> [...]
    > starszy ma sens jesli rozdzielczosc bezwzgl matrycy jest co najmniej
    > ok. 2 razy wieksza niz w poprzednim ,innych rzeczy nie bede wyminial

    Ja widzę sto innych powodów. Akurat zamieniałem teraz D60 na D90 i te
    2Mpix nie były żadnym z tych powodów.

    Dla niezorientowanych podaję 10 powodów:

    1. Dwa kółka nastawcze - wygoda przy trybie M.
    2. Wbudowany silnik AF.
    3. Więcej przycisków na korpusie.
    4. Możliwość wstępnego podniesienia lustra.
    5. Wyższa czułość.
    6. Możliwość podpięcia gripa, mam duże dłonie, a poza tym robię ok 40%
    zdjęć w pionie.
    7. Lepszy wizjer.
    8. Bracketing.
    9. Szybszy tryb seryjny.
    10. Możliwość wgrania zachowania 5 pomiarów balansu bieli.

    Dla niektórych argumentem mogą być jeszcze:

    1. LV samo w sobie czasami przydatne, ale jak ktoś się bawi makro, a LV
    po kablu do notebooka to już naprawdę fajna sprawa
    2. Podgląd głębi ostrości
    3. Definicja własnych profili dla jpg
    4. CLS z body
    5. 11 puntków AF
    6. LCD 3 cale 920 tys. punktów (obraz jak żyleta)
    7. Histogram RGB
    8. Górny wyświetlacz
    9. Ustawienia temperatury barwowej w Kelwinach
    10. Opcjonalny moduł GPS
    11. Ok. 30% zdjęć na jednym akumulatorze, po podpięciu gripa różnica 3
    krotna prawie
    12. Funkcje korekty zniekształceń obiektywów
    13. Rozbudowany tryb DLighting
    14. Zarządzanie zdjęciami wg kalendarza
    15. Wybór wielkości pomiaru światła w trybie centralnie ważony
    16. Mniejsze szumy przy długich czasach naświetlania
    17. Wyższy zakres tonalny
    18. Lepsza praca wbudowanej lampy błyskowej
    19. Złącze HDMI
    20. Szybszy autofokus

    Jak widać rozdzielczość nie musi mieć znaczenia. 30 powodów jest, i to
    wspominania o trybie filmowania. Oczywiście dla każdego każda z tych
    rzeczy może mieć różne znaczenie. Ale powody są nie tylko w
    rozdzielczości. Aha, D3s ma taką samą rozdzielczość jak D90, znaczy się
    pod żadnym pozorem nie warto zmieniać?

    wer

  • 29. Data: 2009-10-19 19:25:22
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-10-19 20:54:32 +0200, Janko Muzykant <j...@w...pl> said:

    > Osiem rdzeni, sam bym chciał być betatesterem intela (choć chyba
    > właściwie to alfatesterem) :)

    Używam, nie polecam do zastosowań okołofotograficznych. Można sobie
    conajwyżej popatrzeć, jak wątki se przeskakują z rdzenia na rdzeń, a
    reszta w tym czasie stygnie. Komp od Twojej ulubionej firmy na A ;-)

    de Fresz

  • 30. Data: 2009-10-19 19:28:15
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-10-19 20:40:21 +0200, Andrzej Libiszewski
    <a...@g...USUNTO.pl> said:

    > Bąbelku, nie ma czegoś takiego jak podwójny quad.

    A jak na płytę z 2 soketami wsaadzisz dwa Quady, to co to będzie? ;-)

    de Fresz