  • 181. Data: 2009-10-21 20:05:38
    Temat: Re: komputer dla fotografa [flame] ;-)
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-10-21 21:06:20 +0200, Andrzej Libiszewski
    <a...@g...USUNTO.pl> said:

    > Pewnie gdzieś są, ale nie widziałem od dawna żadnego. Po instalacji Win7 na
    > lapku komputer chwilę postał podłączony do sieci a potem jak sprawdziłem to
    > miał już wszystkie sterowniki. Na stacjonarnym brakowało tylko do
    > nietypowej dźwiękówki.

    Zapomniałem.
    Czy podłączenie do W7 czytnika kart multi, powoduje nadal wyświetlenie
    stacji E F G H I J K L M N .... Ciekawe, kedy się im skończą litery?
    Czy A i B ciągle są zarezerwowane dla FDD?
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 182. Data: 2009-10-21 20:09:25
    Temat: Re: komputer dla fotografa
    Od: Bartosz Skowronek <n...@n...pl>

    On 2009-10-21 21:52:42 +0200, Andrzej Libiszewski
    <a...@g...USUNTO.pl> said:

    > Videe sypiący się Time Capsule albo problemy z utratą danych po zalogowaniu
    > się na koncie gościa. Mówisz, że to feature, a nie bug?

    to sa onetowo-chipowe bzdury. z TC masz 400 awarii na kilka milionow
    urzadzen na rynku, z bugiem w snow leopardzie bylo z kolei
    kilkanascie-kilkadziesiat przypadkow na kilkanascie milionow
    instalacji... zgadza sie to nie feature tylko FUD.

    --
    Bartosz Skowronek
    http://blog.fotogenia.info

  • 183. Data: 2009-10-21 20:09:50
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Dnia Wed, 21 Oct 2009 21:55:54 +0200, JA napisał(a):

    > Tak przypuszczałem.
    > Między innymi dla tego nie wiesz jak może wyglądać GUI. Odkrywasz to w
    > 2009 roku.

    Raczysz żartować.

    > BTW. Mysz optyczną miałem do Atari i Amigi. Czyli w prehistorii.

    Może jeszcze laserową? Po co się ograniczać.

    > Nie wiem po co komu. Pytaj tych co go włączają. Może Stefan dal
    > console, bo liczył na miłośników Norton Commandera?

    Och na pewno. A może liczył na przeciągnięcie wszystkich twardogłowych
    miłośników Unixa.

    mands-for-hidden-mac-os-x-settings.html

    > Przykład

    > I co w związku z tym? Jest to nic innego jak kolejna droga do tego samego celu.
    > Hint. Kolejna nie oznacza jedyna.

    No ale skoro nigdy nie było trybu tekstowego a teraz jest to chyba nie
    przez przypadek? Pewnie do czegoś to jest potrzebne.

    Tak wiem, spisek Uniksiarzy i Linuksiarzy.

    > Jak na razie. Na razie nie ma obowiązku w ogóle używania komputerów.

    Nie masz szans w taki czy inny sposób nie użyć komputera. Nawet mimochodem.

    > Zapewne nie nabędzie. Co również nie zmienia nic. Będzie jaka będzie i
    > do puki można podczepić do USB dowolnego gryzonia, trackbala, czy
    > tablet. Nic to nie zmienia.

    Owszem.

    > No cieszy mnie to niezmiernie. AD 2009 Windows, radzi sobie z plug &
    > play. A bez internetu też? Choć to już bez znaczenia, tak tylko
    > zapytałem.

    A bez internetu MacOSX sobie poradzi jak podłączysz do Maka coś z poza
    wbudowanej bazy sterowników? Szczerze wątpię. W PC dochodzi do tego ogromna
    różnorodność sprzętu, co nieco komplikuje sprawy.

    Wiesz, baza sprzętowa na której działa MacOSX jest w sumie bardzo
    ograniczona w porównaniu z klasycznym PC.

    > W nietypowe nie wnikam.

    Integra z płyty działała i dźwięk HDMI też.

    "A cóż można polepszyć w tak doskonałym programie jak iTunes?"
    Alvy Singer

  • 184. Data: 2009-10-21 20:16:13
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Dnia Wed, 21 Oct 2009 22:05:38 +0200, JA napisał(a):

    > Zapomniałem.
    > Czy podłączenie do W7 czytnika kart multi, powoduje nadal wyświetlenie
    > stacji E F G H I J K L M N ....

    To zależy od czytnika i/lub od odprogramowania. Mój był widoczny jako
    litery pod Vistą niezależnie czy karta była czy nie. Ten sam czytnik pod
    Win7 literę w explorerze pokazuje tylko wtedy gdy jest włożona karta (i w
    Total Commanderze).

    > Ciekawe, kedy się im skończą litery?

    Już od dość dawna litery w ogóle nie są potrzebne. Jak masz życzenie to
    możesz sobie podmontować po uniksowemu do katalogu.

    > Czy A i B ciągle są zarezerwowane dla FDD?

    Tak. Kwestia zgodności z historycznym oprogramowaniem. Ale nic nie stoi na
    przeszkodzie żeby ręcznie ich użyć, jeśli masz ogromną potrzebę.

    "Nie zawsze wola ministrów wyznacza bieg historii i niekoniecznie
    pontyfikat kapłanów porusza rękoma Boga."

  • 185. Data: 2009-10-21 20:17:26
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    de Fresz napisal:
    > Nie, nie ważą też 5 kg, nie wytrzymują na baterii producenckich 2
    > godzin (tylko znacznie więcej) i są jednak tańsze ;-)
    > No i może nie będę już pisał co myślę o tablecie w miejscu gdzie się
    > zwykle opiera dłoń (z dolną jego krawędzią 3 cm nad poziomem biurka)
    > oraz kalibratorze wbudowanym w klawiaturę... ;-)

    A pracowales na tym, czy tylko snujesz przypuszczenia?

    Bo ja akurat siedze na tym sprzecie, tablet jest wygodny, reaguje
    wylacznie na piorko a lape mozesz na nim trzymac dowolnie, jak
    ci sie spodoba. Nie wspominajac o czterech rdzeniach, ktore
    przy NX Capture zasuwaja az milo :)
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 186. Data: 2009-10-21 20:19:09
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-10-21 21:52:42 +0200, Andrzej Libiszewski
    <a...@g...USUNTO.pl> said:

    > Videe sypiący się Time Capsule albo problemy z utratą danych po zalogowaniu
    > się na koncie gościa. Mówisz, że to feature, a nie bug?

    Możesz przybliżyć. Zaciekawiłeś mnie. Może nieświadom zagrożenia coś
    nie zdrowego robię? W TC mam najstarszy backup z 2 lipca. Najnowszy z
    dziś 21:23. Za chwilę się znowu włączy i nic o tym nie będę wiedział.
    A na tym gościu to kto traci dane? Gość, Admi, Root?

  • 187. Data: 2009-10-21 20:19:55
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Dnia Wed, 21 Oct 2009 22:09:25 +0200, Bartosz Skowronek napisał(a):

    > to sa onetowo-chipowe bzdury. z TC masz 400 awarii na kilka milionow
    > urzadzen na rynku,

    Wystarczająco mało, żeby wkurzeni użytkownicy zrobili stronę poświęconą tym
    padłym urządzeniom :)

    Pewnie to zrobili dla sprostowania onetowo-chipowych bzdur.

    > z bugiem w snow leopardzie bylo z kolei
    > kilkanascie-kilkadziesiat przypadkow na kilkanascie milionow
    > instalacji... zgadza sie to nie feature tylko FUD.

    Taka sama przypadłość pod Windows (w tej samej ilości, zaanaczam) nie
    byłaby FUDem tylko okropną wpadką MS który kompletnie nie dba o
    użytkownika. Tak przynajmniej twierdziliby zwolennicy MacOSX i Linuksa.

  • 188. Data: 2009-10-21 20:24:21
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Dnia Wed, 21 Oct 2009 22:19:09 +0200, JA napisał(a):

> [...]
    > dziś 21:23. Za chwilę się znowu włączy i nic o tym nie będę wiedział.
    > A na tym gościu to kto traci dane? Gość, Admi, Root?

    Padające Time Capsule:
    http://timecapsuledead.org/
    http://pclab.pl/news39004.html

    Utrata danych:
    http://www.itwire.com/content/view/28388/53/
    http://discussions.apple.com/message.jspa?messageID=
    10198726

  • 189. Data: 2009-10-21 20:29:37
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-10-21 21:57:59 +0200, Andrzej Libiszewski
    <a...@g...USUNTO.pl> said:

    > 359zł za niespecjalną myszkę bezprzewodową?
    Jednak nie znając oceniasz. Wcześniej twierdziłeś, że to takie luźne
    przemyślenia. Skąd założenie, że niespecjalna, może będzie rewelacyjna.
    ja stawiam, że będzie przynajmniej b.dobra i wygodna.

    > Toż na PC można kupić mysz dla
    > graczy o znacznie większej funkcjonalności za tą cenę. To jest urban
    > legend?
    Jednak mimo to co napisałeś Markowi, że nie o to chodziło. To właśnie o
    to chodziło. Nie mam pojęcia czy jest dedykowana dla graczy.
    Przypuszczam, że nie. Dla graczy dedykowane są konsole, nie komputery.

    > Leica to znak firmowy. Sprzęt jest do niego zaledwie dodatkiem i to
    > stosunkowo mało istotnym.
    A Apple to niby nie znak firmowy? Może to Kazio z garażu? Jest to jak
    najbardziej znak firmowy, mało tego jest to poważna firma, która w
    świetle ostatnich informacji z wall street ma się całkiem nieźle. Jak
    na wciskanie ludziom nic lepszego za więcej, to chyba nie źle?

    > Wystarczy.
    Należysz do tych co nie potrafią odrużnić dobrze zrobionego towaru od
    tańszego. Ot i wszystko. Masz dodatkowo uprzedzenie (nie mam pojęcia z
    czego wynikające). Przypuszczam, że jak w większości przypadków z
    niewiedzy.
    Poza tym jak pisałem, nie zawsze są droższe. Często są tańsze.
    Wystarczy?

  • 190. Data: 2009-10-21 20:33:37
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <113xu0uc7wfsx$.abrcdwlznh5n$.dlg@40tude.net>,
    Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl> wrote:

    > Łatwiej przeliczać z dolarów niż z pesos albo yuanów.

    Ale dlaczego ubzdurales sobie takie egzotyczne waluty?
    Porownaj z cena w EUR.

    TA