  • Data: 2009-10-24 20:27:30
    Temat: Re: komputer dla fotografa
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 24 Oct 2009, Janko Muzykant wrote:

    > Ale zrobić indeksowarkę może każdy, bo wiedza do tego potrzebna nie jest
    > większa niż przeciętnego studenta informatyki.

    Nie wątpię, że teoretycznie taką wiedzę *powinien* mieć.
    Gorzej z przemyśleniami, że przy pewnych oczekiwanych wydajnościach
    należy sobie gdzieś dobrze schować pewne "idee programistyczne",
    sprowadzające się wkładania w kod narzutu 3000% oraz podobnie
    w jego wykonanie (bo wypada się zgodzić, ze sama objętość kodu
    to nie problem, a wręcz przeciwnie - może wskazywać na optymalizację).
    Przypadek "programowania strukturalnego" w postaci zrobienia sobie
    funkcji która "przejeżdżała" po bazie, celem zebrania aktualnej
    informacji, znam z dość bliskiego opisu.

    Obawiam się, że postawienie statystycznemu informatykowi podobnego
    zadania może zaowocować pomysłem z zastosowaniem bazy relacyjnej
    "model ACCESS, za 5 minut będzie działać" ;)

    > PS. Obie wymienione przez Ciebie wyszukiwarki (altavista i hotbot) nadal
    > działają.

    Ale jest pat: wielu stron których mogę szukać nie mają w bazie,
    i fakt że google szuka wyraźnie słabiej od altavisty nic nie
    pomoże.

    pzdr, Gotfryd