  • Data: 2009-10-24 20:31:03
    Temat: Re: komputer dla fotografa
    Od: cichybartko <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    nb pisze:

    > G. nie konkuruje z W. tylko współpracuje z nim.
    > Prędzej zostanie zniszczona obecna słabiutka konkurencja.

    Boisz się o monopol na rynku systemów operacyjnych? Na to chociażby nie
    pozwolą środowiska akademickie gdzie masz wręcz kult linuxa czy unixa.
    Zresztą z Chrome OS będzie tak że jako otwarte oprogramowanie będzie
    mieć masę klonów. Trochę to zabawne jest że przez lata jedne potentat
    stworzył jakiś chory standard, dyktuje warunki ,nagle się pojawia ktoś
    kto jest w stanie trochę zmienić sytuację i znów malkontenctwo.

    --
    Pozdrawiam.
    Bartko.