    From: cichybartko <c...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: komputer dla fotografa
    Date: Sat, 24 Oct 2009 14:24:32 +0200

    januszek pisze:

    > O masz, "open source google" ;PPP to już zakrawa na The Wiarę ;P W
    > rzeczywistości Google tam gdzie może nie używa OS (ilu ludzi wie jak
    > działa ich wyszukiwarka?) a tam gdzie może używa OS jako broni przeciwko
    > głównym przeciwnikom czyli np MS.

    Nie wiem nie interesuje mnie to. Dla mnie się liczy finalny produkt a
    produkty google do mnie przemawiają, ale nie zamierzam prowadzić
    krucjaty jak ktoś woli pocztę na interi od gmail to jego sprawa. C0 do
    Google Chrome OS to jego kod będzie całkowicie open-source'owy pokaż mi
    podobne rozwiązanie w produktach Microsoft. Mówisz monopol, wiesz to
    jest trochę śmieszne, bo jako społeczeństwo robimy się coraz bardziej
    konsumpcyjni a narzekamy na skutki globalizacji.

    --
    Pozdrawiam.
    Bartko.