  • Data: 2009-10-23 11:50:52
    Temat: Re: komputer dla fotografa
    Od: l...@l...localdomain szukaj wiadomości tego autora

    W poście <hbrtdq$eon$1@inews.gazeta.pl>,
    de Fresz nabazgrał:

    > Nie interesowałem się tematem Chrome, ale czy to przypadkiem nie będzie
    > jak OS X oparty w kwesti jądra na FreeBSD? Znczy ono gdzieś tam sobie
    > jest pod podłągą, dla zwykłego juzka zupełnie niewidoczne?

    Raczej nie bardzo. OS X ma znaczną część userspace FreeBSD, z czego
    osobiście bardzo mocno korzystam. W przypadku Chrome OS (przynajmniej kiedy
    ostatnio tam spoglądałem), to różnica pojawi się znacznie niżej. A, no i...
    OS X nie jest oparty w kwesti jądra na FreeBSD. Korzysta z jądra Mach,
    na tym posadził sporą część FreeBSD i dodatki Apple'a.

    --
    2 * linux/kernel/panic.c
    144 for ( ; ; )