  • Data: 2009-10-21 16:54:18
    Temat: Re: komputer dla fotografa
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 21 Oct 2009 18:44:32 +0200, Marek Wyszomirski napisał(a):

    > Abstrahując od tego, czy powinna (zawsze mnie doprowadzają do pasji
    > programy, urządzenia i ludzie, którzy chcą mnie uszczęśliwiać na siłę bo
    > wydaje im się, że lepiej ode mnie wiedzą czego ja naprawdę chcę) to akurat
    > zrealizować jest bardzo łątwo - wystarczy informacja okno jakiego programu
    > jest w danym momencie oknem aktywnym i ewentualnie na którym suwaku jest
    > kursor myszy.

    Jak to ma niby działać w aplikacjach pełnoekranowych typu gra (niech będzie
    call of duty, skoro raz ją dałem jako przykład?)? W grach akurat nie może
    być tak, że mysz się czegoś domyśla za właściciela. Chciałem go z noża
    pociągnąć czy raczej zmienić broń?

    "A cóż można polepszyć w tak doskonałym programie jak iTunes?"
    Alvy Singer