  • Data: 2009-10-21 16:44:32
    Temat: Re: komputer dla fotografa
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Andrzej Libiszewski" <a...@g...USUNTO.pl> napisał:

    > Moja mysz mnie o nic nie pyta, albo do tej pory za mało przy niej wypiłem
    > (może dlatego też nie jest biała).

    > To jest znakomity sposób żeby skomplikować coś, co jest proste. Mysz ma
    się
    > domyślać, czy gram akurat w Call of Duty (a swoją drogą nie wyobrażam
    sobie
    > jak można grać na czymś takim jak Magic Mouse) czy też dziabię coś przy
    > suwaczkach Lightrooma?
    >[...]

    Abstrahując od tego, czy powinna (zawsze mnie doprowadzają do pasji
    programy, urządzenia i ludzie, którzy chcą mnie uszczęśliwiać na siłę bo
    wydaje im się, że lepiej ode mnie wiedzą czego ja naprawdę chcę) to akurat
    zrealizować jest bardzo łątwo - wystarczy informacja okno jakiego programu
    jest w danym momencie oknem aktywnym i ewentualnie na którym suwaku jest
    kursor myszy.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)