  • Data: 2009-10-20 09:44:30
    Temat: Re: komputer dla fotografa
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 20 Oct 2009 02:35:39 -0700 (PDT), XX YY napisał(a):

    > alez oczywiscie ze jestam palantem i durniem zawsze tak sadzilem.

    No to już mamy ustalone od dawna.

    > gdybym byl rozsadny to bym sie upieral zeby rawy z c50 d obrabiac
    > starym ok 6 letnim komputerem ( zreszta wowczas piekielnie szybko
    > opbrabiajacym, owczesny pliki , owczesnymi programami ) . Czas zapisu
    > jednego raw do jpeg w dpp to kilka minut i ze wzrostem liczby zdjec do
    > obrobki lawinowo sie wydluzal.
    > Oczywiscie tylko duren zmienia komputer na generacyjnie z tego samego
    > okresu co aparat - zeby skrocic czas obrobki .
    > Rozsadny czlowiek a takimi sa tutaj wszyscy z moim wyjatkiem beda sie
    > upierac ze zmiana nie ma sensu , mozna spokojnie obrabiac starym
> [...]

    No paczpan, a w cytowanym na początku fragmencie słowa o komputerach nie
    ma, tylko o matrycach, megapikselach i sensownowności zakupu nowego aparatu
    tylko wtedy gdy ma matrycę dwa razy większą od poprzedniego. Z kim
    właściwie dyskutujesz?

    > poniewaz chamstwo jest zarazliw i nie mam ochoty na eskalacje wyzwisk
    > wiec wrzucamy do kwarntanny dyjora do konca roku. jak mu nie przejdzie
    > to przedluzymy na nastepny rok. chamstwo jest zarazliwe , warto sie
    > zabezpieczyc za wczasu.

    Sklonuj się, bo zaraz ci braknie osób do toczenia dyskusji.

    "Nie zawsze wola ministrów wyznacza bieg historii i niekoniecznie
    pontyfikat kapłanów porusza rękoma Boga."