  • Data: 2009-10-20 11:01:44
    Temat: Re: komputer dla fotografa
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > A więc nie tylko rozdzielczość?

    a czy ktokolwiek tutaj lub ja pisal kiedys ze tylko rozdzielczosc?

    skad takie pytanie ni stad ni zowad ?

    jesli w ten sposob zadajesz pytanie tzn ze niewiele zrozumiales.

    > A co to ma do rzeczy?

    a to ze istnieja tego typu uproszczenia - sa zaskakujace , ale
    trudno zarzucic ze sa calkowicie falszywe.

    nie spotkalem w ostatnim czasie np faceta o ktorym powiedzilbym ze
    jest z klasa jadacym starym maluchem ( takie sie widuje jeszcze ) .

    dzisiaj nie powiedzialbym o aparacie ze jest z klasa jesli daje tylko
    8 mpx- to byla klasa kiedys.
    taki jest rynek w ostatnich latach - ze klasa aparatu szla rownolegle
    ze zwiekszeniem rozdzielczosci.
    moze w przyszosci bedzie inaczej , ale do tej pory bylo jak pisze.

    starszy aparat 3 mpx wowczas top a aktualny 15 mpx sa calkowicie
    nieporownywalne

    > Bzdurzysz.

    pieprzysz .
    niczego nie rozumiesz .
    wybacz ale nie posadasz odpowiedniego autorytetu bym choc przez ulamek
    sekundy mogl potraktowac twoja wypowiedz powaznie.

    > Ale zmieny nie dotyczą tylko rozmiaru matrycy, szczególnie ostatnio.
    > Nikon postawił na wysokie ISO.

    a kto pisal ze zmiany dotycza tylko rozmiaru matrycy?

    wrecz przeciwnie pisze ze zmiany dotycza wszystkigo - ta najlatwiej
    do uchwycenia jest rozdzielczosc matrycy.

    POkaz mi aparat o rozdzielczosci 3 mpx w ktorym pozostale rozwiazania
    sa takie jak w dzisiejszych np 18 mpx.

    wspolczesne aparaty sa znacznie bardziej zaawansowane technologicznie
    od tych sprze np 7 lat - skutkiem tego jest i wyzsza rozdzielczosc
    matrycy.

    > A 450D też jest lepszy w każdym względzie od 20D?

    a gdzie to przeczytalec - kto napisal cos takiego ?

    z wyjatkiem AF jest lepszy .

    c50 d od c20d pod kazdym - to napisalem

    > Po pierwsze nie każdy obrabia zdjęcia. Niektórym wystarczą jpg z body.

    a po drugie nie kazdy robi jpeg z body - niektorym wystarczy zdjecie w
    dowodzie osobistym

    nalezyz do nich.
    gdybys sam obrabial nie mialbys takich watpliwosci

    > Walę to, idę z karta do labu i niech oni się bujają i robią odbitki. I
    > co? Nadal muszę mieć hiper/super komputer?

    uwazam ze nie powinienes.

    kup sobie N d3s i choc z karta do labu.

    to sa jedyne argumnety jakie moge uslyszec od ludzi twego pokroju.
    nie wiedza co sie nie zgadza , ale z pewnoscia partner pisze bzdury!

    ha , ha , ha