  • Data: 2011-07-12 12:53:45
    Temat: Re: kompresorek do pompowania kół
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Michał Gut" <m...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:ivh8uo$2j3$1@portraits.wsisiz.edu.pl...
    > pamietac o tym ze szybko sie rozpadaja jak za dlugo ich uzywasz.
    > w praktyce ze 3 minuty pracy i trzeba odpoczynek zrobic inaczej sie
    > rozleci siajstwo. uwazac na lamiace sie wezyki przy kroccach (nie zginac
    > wezyka podczas pakowania do samochodu czy torby).
    >
    > w praktyce co kupisz to bedzie dobre

    W sensie "nie ma lepszych"?
    No to ja bym jednak spróbował kupić na allegro jakiś używany pochodzący od
    producenta samochodów.
    Ponoć są lepsze.

    Osobiście używam taki wyprodukowany za czasów głębokiej komuny, produkcji
    Polmo Duszniki Zdrój, działa do dziś bez zastrzeżeń (poza kilkukrotnym
    poprawianiem wtyczek), ale takowy jest już chyba nie do dostania.