  • Data: 2009-12-05 11:28:29
    Temat: Re: kompaktowa altenatywa do lustrzanki?
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mimo wszystko jest. Gabarytowym przeciwieństwem.
    > Porównaj gabaryty najmniejszej (chyba), Pentax ME-super z Oly miu. I
    > żeby było śmieszniej oba mają taki sam crop.

    Ale dlaczego porównujesz z najmniejszym kompaktem? Akurat mój ME-Super
    pałęta się obecnie gdzieś u synowej, ale na szybko zrobiłem porównanie
    większego od niego MZ-5n z jakąś głupią małpką Kodaka:
    http://i178.photobucket.com/albums/w272/pkozar/Vario
    us/kk.jpg :)

    Mnie się wydaję, że właśnie wśród aparatów cyfrowych zrobił się naprawdę
    wyraźny podział jeżeli chodzi o wymiary - jeżeli oczywiście założyć, że
    hybrydy to nie należą do klasy kompaktów.

    > No nie oznacza, ale raczej nie ma kompaktów z wymienną optyką, nawet na
    > kliszy.

    Radziecka Czajka? ;)

    > Ja to rozumiem (kompakt) jako zwartą, zamkniętą budowę, łatwość obsługi
    > (montażu w przypadku urządzeń innych), raczej małe gabaryty.

    Zgadzam się, że tak przynajmniej powinno być :)

    Piotr