eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmkomoorki.pl, Nokia Poland - czyli moje przeboje z E52Re: komoorki.pl, Nokia Poland - czyli moje przeboje z E52
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
    STED!not-for-mail
    From: "Alexy" <a...@o...com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: komoorki.pl, Nokia Poland - czyli moje przeboje z E52
    Date: Sun, 6 Feb 2011 10:30:00 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 19
    Message-ID: <iilpmt$b14$1@news.onet.pl>
    References: <1...@m...przemekryk.no-ip.info>
    <ihblgu$tr8$1@news.onet.pl> <1st1p2ahjwahx$.1766ohhr5mt4.dlg@40tude.net>
    <3glse7jahxrp$.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info>
    NNTP-Posting-Host: 89-72-28-244.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1296984605 11300 89.72.28.244 (6 Feb 2011 09:30:05 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 6 Feb 2011 09:30:05 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1006667
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Przemysław Ryk" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    news:3glse7jahxrp$.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.inf
    o...

    >> Wybierając przy tym sposób usunięcia niezgodności, czyli zapewne
    >> nieodpłatnie naprawiając...
    >
    > Dokładnie tak mi to sklep przedstawił - telefon wysłany do nich i tak
    > trafiłby do serwisu Nokii.

    To jest typowa zagrywka sprzedawców, którzy w ten sposób pozbywają się
    problematycznego klienta, która jest niezgodna z prawem, ale wielu klientów
    daje się w ten sposób wymanewrować i odchodzi z niczym.
    Jeżeli towar kupiłeś nie na firme tylko jako konsument to nigdy nie daj się
    wygonić do serwisu producenta, choćby tylko dlatego, że serwis może Ci
    naprawiać sprzęt choćby i rok czasu, a sprzedawca musi w przeciągu 14 lub 21
    dni roboczych ustosunkowac się do Twoich roszczeń. Ustosunkownie się do
    Twoich roszczeń polega na zgodzeniu się na Twoje warunku lub wykonaniu
    naprawy w określonym i uzgodnionym przez obydwie strony terminie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: