-
Data: 2011-02-10 00:44:58
Temat: Re: komoorki.pl, Nokia Poland - czyli moje przeboje z E52
Od: Przemysław Ryk <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Dnia Sun, 6 Feb 2011 10:34:04 +0100, Alexy napisał(a):
(ciach...)
>> A teraz kilka rad dla "wątkotwórcy":
>> - jak najbardziej możesz skorzystać z uprawnień wynikających z ustawy o
>> sprzedaży konsumenckiej
>
> Oczywiście pod warunkiem, że telefon został zakupiony na konsumenta, a nie
> na firmę.
Jak najbardziej na osobę prywatną był zakup.
> Ujmując dokładniej 14 dni roboczych jeżeli sklep przekazuje produkt do
> derwisu, który znajduje się w tej samej miejscowości co sklep lub 21 dni
> roboczych jeżeli sklep wysyła produkt do serwisu znajdującego się w innej
> miejscowości.
Swoją drogą - co to klienta obchodzi, gdzie wysyłany jest wadliwy towar?
Przesyłka kurierska to jeden dzień w sumie (ale to tak na marginesie).
> Przemek napisał, że w okresie listopada-grudnia czekał na odpowiedź sklepu
> przez 5 tygodni. To już się kwalifikuje jako uznanie zasadności reklamacji i
> trybu postepowania zgodnego z oczekiwaniami klienta. W tym przypadku po
> upływie 21 dni roboczych sklep powinien zwrócic piniądze Przemkowi, bo takie
> były jego roszczenia.
Jak sobie po raz kolejny pomyślę o tym sklepie, to mi się znowu ciśnienie do
niebezpiecznych granic zbliża. Murwajegokadź - jak ja bym tak klienta
potraktował, to by mi nogi z dupy powyrywano... :-/
> Jeżeli towar kupiłeś nie na firme tylko jako konsument to nigdy nie daj się
> wygonić do serwisu producenta. W stosunku do producenta możesz dochodzić
> tylko tego co masz w karcie gwarancyjnej i tylko i wyłącznie na warunkach
> zawartych w tej karcie. Natomiast sprzedawca ponosi większą
> odpowiedzialność, do której jesteś uprawniony ustawowo, a do tego masz
> ochronę prawną w postaci Rzecznika Praw Konsumenta.
> Obecnie radzę właśnie sprawę skierować do najbliższego Rzecznika Praw
> Konsumenta, a zobaczysz, że nagle zacznie się inna rozmowa sprzedawcy.
24 stycznia poszła wysyłka telefonu do sprzedawcy wraz z pismem odnośnie
wymiany na sprawny egzemplarz / zwrotu pieniędzy. Kopia poszła do Rzecznika
Praw Konsumenta w Warszawie. Jednocześnie w oba miejsca wysłany został
krótki filmik obrazujący, jak "sprawnym" urządzeniem jest on po dwóch
tygodniach używania aparatu.
--
[ Przemysław "Maverick" Ryk ICQ: 17634926 GG: 2808132 ]
[ Planowanie ślubu jest zwykle rezultatem nieplanowania rodziny. ]
[ (Romek Rumpel) ]
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- doładowania 5zł
- nawigacyjna dokładność latawca
- Thunderbird na androida
- Nie można pobrać nowego Firefoxa na telefon
- Próby RCB SMS alarmowy
- Bye Bye Aero2
- Re: Taniocha!!!
- Smartwatch do mierzenia poziomu cukru za 59 dolarów
- Najnowszy iPhone i filmy na Whatsup
- Aple ma przycisk APARATU. SERIO? Tyle lat im to zajęło?
- Mulitisim
- Jaki telefon dla "SENIORA"? ;-)
- Android 11, jak odzyskać zdjęcie z kosza?
- Sterownik USB OTG - chyba nie jestem na czasie? :)
- blokowanie reklam w aplikacjach tel.
Najnowsze wątki
- 2024-10-18 Przeróbka na zgrzewarkę "równoległą"
- 2024-10-18 Ostrów Wielkopolski => Laravel PHP Developer <=
- 2024-10-18 Warszawa => Data Scientist / Data Engineer (modele predykcyjne) <=
- 2024-10-18 doładowania 5zł
- 2024-10-17 Prośba o identyfikację komponentu
- 2024-10-17 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2024-10-17 Warszawa => Account Manager - Sprzedaż Usług Rekrutacyjnych <=
- 2024-10-17 Warszawa => Software Engineer .Net <=
- 2024-10-17 Warszawa => Senior SAP HANA Developer <=
- 2024-10-17 Lublin => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-10-17 Olsztyn => Sales Specialist <=
- 2024-10-17 Brat k.o.medianta
- 2024-10-16 Warszawa => Programista Dynamics 365 CRM <=
- 2024-10-16 Jak dobrze zrobić dach drewutni?
- 2024-10-16 Warszawa => Dynamics 365 CRM Developer <=