eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmkomoorki.pl, Nokia Poland - czyli moje przeboje z E52Re: komoorki.pl, Nokia Poland - czyli moje przeboje z E52
  • Data: 2011-02-10 00:44:58
    Temat: Re: komoorki.pl, Nokia Poland - czyli moje przeboje z E52
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Sun, 6 Feb 2011 10:34:04 +0100, Alexy napisał(a):

    (ciach...)
    >> A teraz kilka rad dla "wątkotwórcy":
    >> - jak najbardziej możesz skorzystać z uprawnień wynikających z ustawy o
    >> sprzedaży konsumenckiej
    >
    > Oczywiście pod warunkiem, że telefon został zakupiony na konsumenta, a nie
    > na firmę.

    Jak najbardziej na osobę prywatną był zakup.

    > Ujmując dokładniej 14 dni roboczych jeżeli sklep przekazuje produkt do
    > derwisu, który znajduje się w tej samej miejscowości co sklep lub 21 dni
    > roboczych jeżeli sklep wysyła produkt do serwisu znajdującego się w innej
    > miejscowości.

    Swoją drogą - co to klienta obchodzi, gdzie wysyłany jest wadliwy towar?
    Przesyłka kurierska to jeden dzień w sumie (ale to tak na marginesie).

    > Przemek napisał, że w okresie listopada-grudnia czekał na odpowiedź sklepu
    > przez 5 tygodni. To już się kwalifikuje jako uznanie zasadności reklamacji i
    > trybu postepowania zgodnego z oczekiwaniami klienta. W tym przypadku po
    > upływie 21 dni roboczych sklep powinien zwrócic piniądze Przemkowi, bo takie
    > były jego roszczenia.

    Jak sobie po raz kolejny pomyślę o tym sklepie, to mi się znowu ciśnienie do
    niebezpiecznych granic zbliża. Murwajegokadź - jak ja bym tak klienta
    potraktował, to by mi nogi z dupy powyrywano... :-/

    > Jeżeli towar kupiłeś nie na firme tylko jako konsument to nigdy nie daj się
    > wygonić do serwisu producenta. W stosunku do producenta możesz dochodzić
    > tylko tego co masz w karcie gwarancyjnej i tylko i wyłącznie na warunkach
    > zawartych w tej karcie. Natomiast sprzedawca ponosi większą
    > odpowiedzialność, do której jesteś uprawniony ustawowo, a do tego masz
    > ochronę prawną w postaci Rzecznika Praw Konsumenta.
    > Obecnie radzę właśnie sprawę skierować do najbliższego Rzecznika Praw
    > Konsumenta, a zobaczysz, że nagle zacznie się inna rozmowa sprzedawcy.

    24 stycznia poszła wysyłka telefonu do sprzedawcy wraz z pismem odnośnie
    wymiany na sprawny egzemplarz / zwrotu pieniędzy. Kopia poszła do Rzecznika
    Praw Konsumenta w Warszawie. Jednocześnie w oba miejsca wysłany został
    krótki filmik obrazujący, jak "sprawnym" urządzeniem jest on po dwóch
    tygodniach używania aparatu.

    --
    [ Przemysław "Maverick" Ryk ICQ: 17634926 GG: 2808132 ]
    [ Planowanie ślubu jest zwykle rezultatem nieplanowania rodziny. ]
    [ (Romek Rumpel) ]

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: