-
Data: 2011-02-10 00:44:58
Temat: Re: komoorki.pl, Nokia Poland - czyli moje przeboje z E52
Od: Przemysław Ryk <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Dnia Sun, 6 Feb 2011 10:34:04 +0100, Alexy napisał(a):
(ciach...)
>> A teraz kilka rad dla "wątkotwórcy":
>> - jak najbardziej możesz skorzystać z uprawnień wynikających z ustawy o
>> sprzedaży konsumenckiej
>
> Oczywiście pod warunkiem, że telefon został zakupiony na konsumenta, a nie
> na firmę.
Jak najbardziej na osobę prywatną był zakup.
> Ujmując dokładniej 14 dni roboczych jeżeli sklep przekazuje produkt do
> derwisu, który znajduje się w tej samej miejscowości co sklep lub 21 dni
> roboczych jeżeli sklep wysyła produkt do serwisu znajdującego się w innej
> miejscowości.
Swoją drogą - co to klienta obchodzi, gdzie wysyłany jest wadliwy towar?
Przesyłka kurierska to jeden dzień w sumie (ale to tak na marginesie).
> Przemek napisał, że w okresie listopada-grudnia czekał na odpowiedź sklepu
> przez 5 tygodni. To już się kwalifikuje jako uznanie zasadności reklamacji i
> trybu postepowania zgodnego z oczekiwaniami klienta. W tym przypadku po
> upływie 21 dni roboczych sklep powinien zwrócic piniądze Przemkowi, bo takie
> były jego roszczenia.
Jak sobie po raz kolejny pomyślę o tym sklepie, to mi się znowu ciśnienie do
niebezpiecznych granic zbliża. Murwajegokadź - jak ja bym tak klienta
potraktował, to by mi nogi z dupy powyrywano... :-/
> Jeżeli towar kupiłeś nie na firme tylko jako konsument to nigdy nie daj się
> wygonić do serwisu producenta. W stosunku do producenta możesz dochodzić
> tylko tego co masz w karcie gwarancyjnej i tylko i wyłącznie na warunkach
> zawartych w tej karcie. Natomiast sprzedawca ponosi większą
> odpowiedzialność, do której jesteś uprawniony ustawowo, a do tego masz
> ochronę prawną w postaci Rzecznika Praw Konsumenta.
> Obecnie radzę właśnie sprawę skierować do najbliższego Rzecznika Praw
> Konsumenta, a zobaczysz, że nagle zacznie się inna rozmowa sprzedawcy.
24 stycznia poszła wysyłka telefonu do sprzedawcy wraz z pismem odnośnie
wymiany na sprawny egzemplarz / zwrotu pieniędzy. Kopia poszła do Rzecznika
Praw Konsumenta w Warszawie. Jednocześnie w oba miejsca wysłany został
krótki filmik obrazujący, jak "sprawnym" urządzeniem jest on po dwóch
tygodniach używania aparatu.
--
[ Przemysław "Maverick" Ryk ICQ: 17634926 GG: 2808132 ]
[ Planowanie ślubu jest zwykle rezultatem nieplanowania rodziny. ]
[ (Romek Rumpel) ]
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Orange Free na kartę - coś się popsuło
- Radio internetowe do starego Androida
- Nazbyt "muzyczne" słuchawki
- 5G Apokalipsa - nie tylko dla tutejszych przeżuwaczy podpiczników
- Power BANK z ładowaniem przelotowym robi PRZERWY
- Aero2
- odbiornik GPS z kablem USB
- iOS, działające wifi z autolockiem
- Z instrukcji do kitu
- Re: W telefonie brak szufladki na drugą kartę SIM
- W telefonie brak szufladki na drugą kartę SIM
- DNS restrictions are on
- Słabszy sygnał GSM od kilku tugodni
- Re: Tani dodatkowy sim do smartwacha
- Praktyczny test GPS...
Najnowsze wątki
- 2025-03-02 Tusk idzie na rekord deportacji po 1989 [Będzie popyt na prawników]
- 2025-03-01 Obywatel telefonuje 112 lub 986
- 2025-03-01 detektyw (?) Rutkowski działał jako prasa
- 2025-03-01 "Policjant został ujęty obywatelsko..."
- 2025-03-01 zatrzymanie zbyszka maja
- 2025-03-01 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2025-03-01 Chrzanów => NodeJS Developer <=
- 2025-03-01 Warszawa => Gen AI Engineer <=
- 2025-03-01 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-03-01 Kraków => Technical Team Leader (Clojure, Java) <=
- 2025-03-01 Zrobił TV OLED z TV LCD
- 2025-03-01 Gdynia => Sales Executive / KAM <=
- 2025-03-01 Błonie => Sales Specialist <=
- 2025-03-01 Ryga => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i Kad
- 2025-03-01 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=