  • Data: 2011-02-06 17:48:38
    Temat: Re: komoorki.pl, Nokia Poland - czyli moje przeboje z E52
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ogólnie, to z mojego doświadczenia wynika, że jak telefon się zepsuje to
    > lepiej go wyrzucić na śmietnik niż oddawać do naprawy. W ten sposób
    > można zaoszczędzić sobie nerwów, rozczarowania, czasu i pieniędzy.

    Pomimo, ze nie lubie Apple to serwis gwarancyjny bardzo mi sie podoba.
    Wyslalem ipoda touch z nie do konca poprawnie skalibrowanym
    akcelerometrem. Wiele osob pewnie nawet nie zauwazyloby tego faktu, mnie
    denerowalo.
    Po dwoch tygodniach otrzymalem nowe urzadzenie, zadnego grzebania,
    dodtakowych uszkodzen spowodowanych "profesjonalnym" dzialaniem
    serwisantow itd.