eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmkomoorki.pl, Nokia Poland - czyli moje przeboje z E52Re: komoorki.pl, Nokia Poland - czyli moje przeboje z E52
  • Data: 2011-02-06 09:47:21
    Temat: Re: komoorki.pl, Nokia Poland - czyli moje przeboje z E52
    Od: "Alexy" <a...@o...com.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Przemysław Ryk" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    news:1s4nssqnk0t7c$.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.in
    fo...

    >> - BARDZO WAŻNE: pisałeś, że chcesz kupić telefon "niebrandowany" z
    >> wolnej sprzedaży, a okazuje się, że sklep sprzedał Ci egzemplarz
    >> przygotowany dla Polkomtela z przegranym oprogramowaniem. Dowiedziałeś
    >> się o tym fakcie 25 sierpnia.
    >
    > Nie - pomyliłeś. Sklep sprzedał mi telefon niebrandowany. Oprogramowanie
    > Plusa pojawiło się _po wymianie płyty głównej przez serwis Nokia Care_.

    Chwila, chwila. Każdy telefon dostaje swój numer, który jest przypisany do
    określonego regionu, kraju i operatora.
    Jeżeli numer Twojego telefonu jest przypisany do Polkomtela to znaczy, że
    ten egzemplarz wyszedł z fabryki z przeznaczeniem dla tego operatora. Z tym
    konkretnym egzemplarzem powiązane są określone wersje oprogramowania i tylko
    takie będziesz mógł sobie wgrywać.
    Skoro sklep Ci sprzedał telefon z oprogramowaniem niebrandowanym to znaczy,
    że w tym sklepie dokonano zmiany tego oprogramowania.
    Skoro dokonano zmiany oprogramowania to występuje już niezgodność towaru z
    umową, ponieważ Ty kupiłeś telefon jako niebrandowany, ale jako jego
    użytkownik nie możesz uaktualniać oprogramowania niebrandowanego, bo zawsze
    oprogramowanie Nokia PC Suite będzie Ci wgrywać aktualizacje brandowane.
    Co ciekawsze sprzedawca o tym fakcie musiał wiedzieć w chwili sprzedaży.
    Skoro wiedział o istnieniu takiej niezgodności to zgodnie z Ustawą o Prawie
    Konsumenckim odpowiedzialność sprzedawcy jest przedłużana do 10 lat :)

    > Tylko widzisz - sklep robi hardware'owy reset, wgrywa na czysto
    > oprogramowanie i odsyła sobie radośnie telefon z komentarzem "urządzenie
    > jest sprawne". I kurwicy - za przeproszeniem - idzie już z cwaniaczkami
    > dostać.

    Dlatego skieruj sprawę do Rzecznika Praw Konsumenta.
    Jezlei to nie pomoże to z jego pomocą skieruj sprawę do sądu.
    Jesteś na wygranej pozycji.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: