  • 21. Data: 2010-08-19 21:45:58
    Temat: Re: kolizja - sprawca w PZU
    Od: "michawar" <m...@p...onet.pl>

    Tu masz link wypowiedzi KNF odnośnie korzystania z samochodu zastępczego w
    czasie likwidacji szkody: http://je.pl/ak15 i pamiętaj że muszą zapłacić za
    każdą uszkodzoną część cenę za oryginał (nie mogą stosować zamienników) i nie
    mają prawa liczyć żadnej amortyzacji części bez względu na wiek pojazdu.

  • 22. Data: 2010-08-19 21:49:11
    Od: "moje_przedmioty" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Paweł W." <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Jak chcesz taniej to polecam: http://www.pozycz-mnie.pl/. Różne wersje
    > mają. ;-).
    Tak się zastanawiam
    bo limit jest 100 km dziennie
    a pewnie przestawić licznik w dzisiejszych czasach to nie problem?
    Po co więc ten limit??

  • 23. Data: 2010-08-19 21:52:30
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 19 Aug 2010 20:08:32 +0200, neoniusz wrote:
    >Zastanawiam sie jakby to bylo, gdybym wynajal auto od kogos na podstawie
    >umowy cywilno-prawnej za kwote mniejsza niz w wypozyczalni. Powiedzmy za
    >150zl/dzien. Chyba musze sprobowac.

    Niby mozna, ale niesie z soba pewne ryzyko.
    Od kwestionowania wysykosci, przez nasylanie kontroli podatkowych.
    No i ubezpieczeniowe.

    Znajomego taksowkarza nie masz ? Taki to moglby pozyczyc, fakture vat
    wystawic, a na koniec aneksem do umowy zmniejszyc kwote :-)

    J.

  • 24. Data: 2010-08-19 23:27:33
    Od: Przemysław Gubernat <r...@W...r3pc10.pl.na.newsach>

    W dniu 2010-08-19 20:43, neoniusz pisze:
    [..]

    > Chodzilo mi o to, ze nie interesuje mnie naprawa bezgotowkowa.

    Toś już umarł w butach :/ Wyceny są standardowo zaniżane przez wszystkich
    ubezpieczycieli oraz dopiero po rozebraniu wychodzą dodatkowe rzeczy do
    zrobienia. Sam swojego robiłem w ASO (mimo wieku) z OC Warty i AC PZU.
    Fakt że można "zarobić" na gotówkowym rozliczeniu szkody, ale IMHO zysk i tak
    wyjdzie bokiem w późniejszych naprawach itp.

    --
    [WRC] Biały Scenic 2000 1,9 dTI
    CB: Intek M-490 ML 145

    +-=-=-=-=-=-=-=- Przemysław Gubernat -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+
    | _API Internet_ A. Stolarczyk i P. Gubernat Spółka Jawna |
    =-=-=-=-+

  • 25. Data: 2010-08-20 06:56:38
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@s...tam napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > z PZU sie wychodzi fajnie ... ale na reklamach.
    >
    > Niestety - fakty sa takie, ze bedziesz sie z tym PZU bujal dosc dlugo
    > (czego Ci nie zycze) - wpierw rzeczoznawca i 1sza wycena po ilus tam
    > dniach, potem piszesz odwolanie i czekasz kolejne X dni na odpowiedz,
    > etc.
    >
    > Sprawdz, czy przyjdzie do Ciebie 'rzeczoznawca' czy osoba techniczna
    > 'przeszkolona na potrzeby PZU'. Wbrew pozorom jest roznica.
    > (PZU nagminnie nadwyreza slowa rzeczoznawca).

    rozliczałem szkody w PZU i w Linku i w MTU Sopot i akurat PZU szacowało
    najuczciwiej.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jesteś tak dumny ze swej inteligencji jak skazaniec, dumny,

  • 26. Data: 2010-08-20 09:44:50
    Od: "Osiak" <o...@i...pl>

    Użytkownik "moje_przedmioty" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:i4k1s4$a2g$...@n...onet.pl...

> [...]
    > Tak się zastanawiam
    > bo limit jest 100 km dziennie
    > a pewnie przestawić licznik w dzisiejszych czasach to nie problem?

    Zartujesz? Przeciez w kazdym samochodzie z wypozyczalni jest gps z
    gsm ktory notuje trase i w kazdej chwili mozne wlasciciel ja sciagnac

    --
    pozdrowienia

    Osiak

  • 27. Data: 2010-08-20 12:48:55
    Od: "amir" <d...@g...pl>

    Chyba tak łatwo nie pojdzie

    ze stuknie mnie ktos, ja pozycze auto i ubezpieczyciel będzie za nie placil

    za fajnie byloby, a scierac sie pewnie nikt nie bedzie chcial, przynajmniej
    większosc nie
    bedzie sie scierac z ubezpieczycielem

  • 28. Data: 2010-08-20 12:50:48
    Od: "amir" <d...@g...pl>

> [...]
    > nie
    > mają prawa liczyć żadnej amortyzacji części bez względu na wiek pojazdu.

    jedna z opini o tym o czym pisalem:)

    "
    Mam pozytywne doświadczenie w tej kwestii. Udało mi się wyegzekwować
    pieniądze za najem samochodu zastępczego od PZU , oraz z AXA po wielu "
    bólach". Trzeba wiele determinacji ale jest to mozliwe . Oby teraz było to
    standartem i bez podnoszenia stawek ubezpieczenia.Ten przywilej wynika z
    kodeksu cywilnego.

    "

  • 29. Data: 2010-08-20 12:53:25
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 20 Aug 2010 12:50:48 +0200, amir wrote:
> [...]
    >standartem i bez podnoszenia stawek ubezpieczenia.Ten przywilej wynika z

    Tylko jak to ma sie stac standardem bez podnoszenia stawek ?

    Oczywiscie jesli tak duza firma jak PZU nie potrafi wyslac
    rzeczoznawcy w 24h, to jestem jak najbardziej za tym zeby ja obciazyc
    za kazdy dzien zwloki. Pozostaje miec nadzieje ze sad to potwierdzi
    :-)

    J.

  • 30. Data: 2010-08-20 14:35:35
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Thu, 19 Aug 2010 19:40:49 +0200, Czarek napisał(a):

    > Zwrócili za wypożyczenie jako osobie prywatnej, czy prowadzisz DG w
    > której wykorzystujesz samochód?

    Nie prowadzę DG.
    Dlaczego osoba która prowadzi DG ma być lepiej traktowana niż ta która nie
    prowadzi ?
    Naruszenie konstutycji i zasady równości.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [Astra G '1,6 16V] [SY]