  • 31. Data: 2010-08-20 15:23:47
    Temat: Re: kolizja - sprawca w PZU
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-08-20, huri_khan <s...@s...pl> wrote:

    > Nie prowadzę DG.
    > Dlaczego osoba która prowadzi DG ma być lepiej traktowana niż ta która nie
    > prowadzi ?
    > Naruszenie konstutycji i zasady równości.

    LOL. Idź się poskraż, że inaczej podatki płacą:)

    Krzysiek Kiełczewski

  • 32. Data: 2010-08-20 17:20:56
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Przemysław Gubernat wrote:

    > W dniu 2010-08-19 20:43, neoniusz pisze:
    > [..]

    > Toś już umarł w butach :/ Wyceny są standardowo zaniżane przez
    > wszystkich ubezpieczycieli oraz dopiero po rozebraniu wychodzą
    > dodatkowe rzeczy do zrobienia.

    Takie "wychodzące rzeczy" potrafia skutecznie wydłużyć czas
    naprawy. Czasem bywają pomijane przez ASO, bo im sie nie chce użerać
    (wykłócać się z ubezpieczycielem o każdą część).

    --
    Pozdro
    Massai

  • 33. Data: 2010-08-20 17:43:58
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 20 Aug 2010 15:23:47 +0200, Krzysiek Kielczewski wrote:

    >LOL. Idź się poskraż, że inaczej podatki płacą:)

    Dopiero od pewnego czasu. I mniejsze :-P

    J.

  • 34. Data: 2010-08-20 21:48:46
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Fri, 20 Aug 2010 15:23:47 +0200, Krzysiek Kielczewski napisał(a):

    > LOL. Idź się poskraż, że inaczej podatki płacą:)

    Podałem argument który możesz podać przy odwołaniu.
    Oczywiście Ty możesz uzyć swoich argumentów powołując się na prawo
    podatkowe :)

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [Astra G '1,6 16V] [SY]

  • 35. Data: 2010-08-20 22:24:05
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-08-20, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Dopiero od pewnego czasu. I mniejsze :-P

    Od dawna, od dawna. Hint: koszty ;-P

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 36. Data: 2010-08-20 23:13:43
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-08-20, huri_khan <s...@s...pl> wrote:

    > Podałem argument który możesz podać przy odwołaniu.

    Z podobną szansą na sukces możesz wspomnieć o głodnych dzieciach w
    Afryce.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 37. Data: 2010-08-20 23:44:38
    Od: "Paweł W." <t...@o...pl>

    > Tak się zastanawiam
    > bo limit jest 100 km dziennie
    > a pewnie przestawić licznik w dzisiejszych czasach to nie problem?
    > Po co więc ten limit??

    Nie kumam z tym limitem????? Jeżeli o te Smarty chodzi to sobie z kumplem w
    tydzień 2500tyś ((DC-Bari i powrót (coś tam na miejscu jeszcze) zrobili i
    nikt na przebieg uwagi nie zwrócił.

    pozdrawiam
    p.

  • 38. Data: 2010-08-21 03:30:39
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin huri_khan

    > Nie prowadzę DG.
    > Dlaczego osoba która prowadzi DG ma być lepiej traktowana niż ta która
    > nie prowadzi ?
    > Naruszenie konstutycji i zasady równości.

    A ktoś Ci broni prowadzić?

    --
    ignorance is bliss

  • 39. Data: 2010-08-21 09:40:10
    Od: Przemysław Gubernat <r...@W...r3pc10.pl.na.newsach>

    W dniu 2010-08-20 17:20, Massai pisze:

    > Takie "wychodzące rzeczy" potrafia skutecznie wydłużyć czas
    > naprawy. Czasem bywają pomijane przez ASO, bo im sie nie chce użerać
    > (wykłócać się z ubezpieczycielem o każdą część).

    Zależy, tam gdzie robiłem mieli autoryzację od PZU na samoooględziny takich
    rzeczy. Praktycznie nie wpłynęło na wydłużenie naprawy.

    --
    [WRC] Biały Scenic 2000 1,9 dTI
    CB: Intek M-490 ML 145

    +-=-=-=-=-=-=-=- Przemysław Gubernat -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+
    | _API Internet_ A. Stolarczyk i P. Gubernat Spółka Jawna |
    =-=-=-=-+

  • 40. Data: 2010-08-21 16:14:50
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Przemysław Gubernat wrote:

    > Zależy, tam gdzie robiłem mieli autoryzację od PZU na
    > samoooględziny takich rzeczy. Praktycznie nie wpłynęło na
    > wydłużenie naprawy.

    W PZU afair to żadne ASO nie ma "autoryzacji na samooględziny".

    Mają szereg zakładów współpracujących, z którymi tak to jest
    załatwiane, ale to są "zwykłe" warsztaty, właściwie nastawione na
    taką współpracę.

    Efekt jest oczywisty.

    --
    Pozdro