  • 11. Data: 2010-08-19 20:38:01
    Temat: Re: kolizja - sprawca w PZU
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin neoniusz

    > Zastanawiam sie jakby to bylo, gdybym wynajal auto od kogos na podstawie
    > umowy cywilno-prawnej za kwote mniejsza niz w wypozyczalni. Powiedzmy za
    > 150zl/dzien. Chyba musze sprobowac. Mam akurat sporo czasu i ochoty na
    > zabawe z PZU.

    A nie lepiej byłoby zająć się czymś pożytecznym?

    --
    ignorance is bliss

  • 12. Data: 2010-08-19 20:43:20
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-08-19 20:37, Pawe? W. pisze:

    > Maj? czas 7 dni na ogl?dziny od zg?oszenia szkody. Jak chcesz szybciej to
    > we? lawet? i zaprowad? pod ich oddzia? na ogl?dziny. (faktur? za holowanie
    > do??cz do akt).

    Powiedzieli mi, ze "rzeczoznawcy sa wyznaczani przez Warszawe i u nas
    juz ich nie ma, wiec nie ma roznicy czy obejrzy pod inspektoratem czy u
    pana na podworku".

    > Nie interesuje mnie naprawa w ASO, chcialbym dostac pieniadze.
    >
    > Twoje auto, Twoje pieni?dze, kto Ci ka?e wozi? je do ASO?

    Chodzilo mi o to, ze nie interesuje mnie naprawa bezgotowkowa.

  • 13. Data: 2010-08-19 20:44:18
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-08-19 20:38, to pisze:

    > A nie lepiej byłoby zająć się czymś pożytecznym?

    Widze w tym mozliwosc na uzyskanie pieniedzy, ktore choc w pewnym
    stopniu pozwola mi zrekompensowac stres zwiazany z kolizja ;) Mam urlop
    jeszcze miesiac.

  • 14. Data: 2010-08-19 20:45:02
    Od: "Paweł W." <t...@o...pl>

> [...]
    > umowy cywilno-prawnej za kwote mniejsza niz w wypozyczalni. Powiedzmy za
    > 150zl/dzien. Chyba musze sprobowac. Mam akurat sporo czasu i ochoty na

    Jak chcesz taniej to polecam: http://www.pozycz-mnie.pl/. Różne wersje mają.
    ;-).

    p.

  • 15. Data: 2010-08-19 20:45:07
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-08-19 20:36, MadMan pisze:

    > Hm, patrzę tak w cennik wypożyczalni i za 150zł/dzień to jest Ford
    > Mondeo. Nie tak za wysoko? :)

    Gdzie taka wypozyczalnia? Nigdzie nie znalazlem nic tanszego...

  • 16. Data: 2010-08-19 20:45:44
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    > Hm, patrzę tak w cennik wypożyczalni i za 150zł/dzień to jest Ford
    > Mondeo. Nie tak za wysoko? :)

    A uszkodzone auto jest troche wyzszej klasy niz mondeo ;)

  • 17. Data: 2010-08-19 20:50:51
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Thu, 19 Aug 2010 20:45:07 +0200, neoniusz napisał(a):

    > Gdzie taka wypozyczalnia? Nigdzie nie znalazlem nic tanszego...

    http://www.aitcar.pl/cennik.html
    :)

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 18. Data: 2010-08-19 20:53:05
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-08-19 20:45, Pawe? W. pisze:

    > Jak chcesz taniej to polecam: http://www.pozycz-mnie.pl/. R?ne wersje maj?.

    Jestem na Podkarpaciu, odpada ;)

  • 19. Data: 2010-08-19 21:08:36
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin neoniusz

    > Widze w tym mozliwosc na uzyskanie pieniedzy, ktore choc w pewnym
    > stopniu pozwola mi zrekompensowac stres zwiazany z kolizja ;) Mam urlop
    > jeszcze miesiac.

    Masz na myśli oszustwo? Bo innej możliwości uzyskania pieniędzy w ten
    sposób nie widzę.

    --
    ignorance is bliss

  • 20. Data: 2010-08-19 21:45:56
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości

> [...]
    > umowy cywilno-prawnej za kwote mniejsza niz w wypozyczalni. Powiedzmy za
    > 150zl/dzien. Chyba musze sprobowac. Mam akurat sporo czasu i ochoty na

    Przetestowane. Umowa cywilnoprawna, koszt 80 PLN / dobę. Warta po rozprawie
    w sądzie zwróciła kase ;)

    Jurand.