  • Data: 2010-10-19 22:29:52
    Temat: Re: koleś go bardzo nie chce sprzedać ;)
    Od: "bratPit" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Sorry, ale nie rozumiem Waszej ironii i zgryzliwosci... IMHO, nawet
    > zakladajac (czego nie mozna wykluczyc), ze to hadnlarz ktory zamowil tekst
    > u kogos, kto umie cos napisac - to i tak uwazam pomysl za rewelacyjny.
    > Tekst napisany fajnie, interesujacy i zabawny. Nawet nie szukajac takiego
    > auta wzubudza moje zainteresowanie i wyroznia sie na ogromny plus sposrod
    > tysiecy "niebitych igieł w dizlu"...
    > Jak dla mnie bomba (co do samochodu sie nie wypowiadam, bo to nie moj
    > klimat i nawet nie wiem czy jest wart tyle ile go wyceniono).

    to jest mój odbiór tego ogłoszenia, było w przeszłości parę podobnych ofert
    m.in. Omega kogoś z RMFu, Passat z niemieckiej Policji i inne, każde jednak
    z tamtych było właśnie oryginalne - z pomysłem od początku do końca, to dla
    mnie na odległość jest zwyczajnie kopiowaniem na "siłę" takich pomysłów, po
    prostu tego (tekstu) nie kupuję, kolejne akapity niby są zabawne ale w
    całości przeczą sobie, gość złapał na auto (będące spełnieniem jego marzeń)
    żonę a ta teraz każe mu je sprzedać... coś nie ten tego z żoną? pantoflarz?
    efektu marketingowego nie można odmówić skoro o tym rozmawiamy, ale forma
    dla mnie mizerna,

    brat