  • 41. Data: 2011-05-24 22:19:41
    Temat: Re: kolejny dawca
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello masti,

    Tuesday, May 24, 2011, 9:50:52 PM, you wrote:

    > nie wolno skręcać w lewo gdy jest się wyprzedzanym!

    Ale to wyprzedzający ma lepszą widoczność. Juz dawno skończyło się
    interpretowanie na niekorzyść wyprzedzanego. A już nie ma mowy o
    takiej interpretacji na skrzyżowaniu.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 42. Data: 2011-05-24 22:19:43
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 24 May 2011 20:02:23 +0000 osobnik zwany to wystukał:

    > begin masti

    > Nie ma czegoś takiego jak wyprzedzanie trzech naraz. Chciał wyprzedzić
    > kolejno trzy samochody.

    po raz kolejny proszę cię o podanie odpowiedniego przepisu

    > Gdyby zaczął wyprzedzać golfa, a ten zajechał mu drogę, to walnąłby w
    > przedni błotnik. A przywalił w tylny.

    O'RLY?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 43. Data: 2011-05-24 22:21:09
    Od: "cbnet" <c...@n...pl>

    Bardzo błędne przypuszczenie.

    --
    CB

  • 44. Data: 2011-05-24 22:21:17
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello masti,

    Tuesday, May 24, 2011, 10:06:14 PM, you wrote:

    > Dnia pięknego Tue, 24 May 2011 21:57:48 +0200 osobnik zwany Filip KK
    > wystukał:

    > Art. 22. 1. Kierujący pojazdem może zmienić kierunek jazdy lub zajmowany
    > pas ruchu tylko z zachowaniem szczególnej ostrożności.
    > 4. Kierujący pojazdem, zmieniając zajmowany pas ruchu, jest obowiązany
    > ustąpić pierwszeństwa pojazdowi jadącemu po pasie ruchu, na który
    > zamierza wjechać, oraz pojazdowi wjeżdżającemu na ten pas z prawej strony.
    > dalej nie chce mi się szukać

    No właśnie. Art. 24 za daleko?

    > mst <at> gazeta <.> pl
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    > -Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett

    Delimiter dodaj.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 45. Data: 2011-05-24 22:22:12
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    > Ale to wyprzedzający ma lepszą widoczność. Juz dawno skończyło się
    > interpretowanie na niekorzyść wyprzedzanego. A już nie ma mowy o
    > takiej interpretacji na skrzyżowaniu.

    Ale nie przetłumaczysz tego komuś, kto nie czyta kodeksu drogowego ze
    zrozumieniem. Dlatego poprosiłem kilka osób aby przytoczyli taki
    fragment. Jeden (niejaki masti) nawet spróbował przytoczyć ale zupełnie
    co innego, myśląc że to jest właśnie to... Przepis zniesiono parę
    dobrych lat temu (z 9 lat temu? Już nawet nie pamiętam kiedy), a ludzie
    nadal myślą że należy upewniać się przed skrętem w lewo na skrzyżowaniu,
    czy jest się wyprzedzanym. To jest przerażające, że tylu kierowców
    jeżdżących na co dzień po drogach, nie zna przepisów ruchu drogowego!

    Pozdrawiam

  • 46. Data: 2011-05-24 22:26:45
    Od: "cbnet" <c...@n...pl>

    Szkoda, że nie nauczyli cię czym jest zasada ograniczonego
    zaufania na drodze.
    Może dzięki temu kiedyś w przyszłości ocaliłbyś sobie/komuś
    życie.

    --
    CB

  • 47. Data: 2011-05-24 22:27:11
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-05-24 22:16, masti pisze:
    > Artur Maśląg wystukał:
    (...)

    > skoro jeździsz w grupie z, jak opisałeś idiotami, to wpółczuję.

    Czy Ty się dobrze czujesz, czy masz potrzebę trollowania?
    W sumie masz rację - jeżdżę na co dzień z idiotami. W tym
    z Tobą. Póki ktoś czegoś nie wywinie, nie jestem w stanie
    stwierdzić, czy jest idiotą.

    Dziwny wniosek.

  • 48. Data: 2011-05-24 22:27:24
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2011-05-24 22:06, jarek d. pisze:

    > Czy te motocykle to religia jakaś?
    > "Ambicja każe", "najbardziej/najmniej doświadczony z tyłu/z przodu".
    > No wybacz. Prawo jazdy ma? To niech się porusza bezpiecznie dla siebie i
    > innych.

    Wiedziałe, że sie flame rozkręci. Ale co mi tam.. Nie, motocykle to nie
    religia, to fajne hobby. A kwestia ambicji to zwykła psychologia i
    zachowania stadne, Niestety wielu się na to łapie. Nie tylko młodych
    motocyklistów ale również samochodziarzy, paralotniarzy, windsurferów -
    wymieniaj... Jak jeździsz samochodem to zauważ ilu ludzi utrudnia Ci
    wyprzedzanie bądź gna do przodu wyprzedzając wszystkich i wszystko po to
    by za 200m wyhamować wszystkich i skręcić do kiosku. Mądre to? nie, ale
    często spotykane bo kierowane głupią ambicją właśnie - to ja tu rządzę i
    jestem samiec alfa. A o tym kto gdzie powinien jechać to dobra praktyka
    - jak z prowadzeniem dziecka po chodniku za rękę. Prowadzisz je od
    strony jezdni czy od strony chodnika? To też religia?
    > Nie zrozumiem nigdy hasła "patrz w lusterka - motocykle są wszędzie", bo
    > mi - puszkarzowi - każe mieć oczy dookoła głowy, żeby nie zrobić krzywdy
    > *dorosłemu* lekkoduchowi.

    Szczerze? Ja też go nie rozumiem. Może to taki znak solidarności z
    motocyklistami? Innej funkcji to raczej nie pełni.

    > PS. W korkach robię miejsce, żeby dać się wyprzedzić. Miło jest zobaczyć
    > gest ręką w podziękowaniu.
    > Czy to jakiś inny gatunek motocyklistów?
    I chwała Ci za to, jednak nie zawsze da się machnąć w podziękowaniu, jak
    np. odwracam głowę w prawo i wyraźnie kiwam:) Jest jeszcze sposób na
    wyciągnięta prawa nogę, ale w samochodzie możesz tego nie zauwazyć.

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 49. Data: 2011-05-24 22:28:12
    Od: "jarek d." <d...@w...tlen.pl>

    masti wrote:
    > Dnia pięknego Tue, 24 May 2011 22:06:20 +0200 osobnik zwany jarek d.
    > wystukał:

    > tak. przezycia na drodze

    No to raczej się nie dogadamy.
    Przeżywaj to na drogach niepublicznych.
    Na publicznych inni skazani są na Twoją obecność.
    Uszanuj to, i nie każ innym kręcić głową dookoła szyi, bo Ty masz
    przeżycia.

    jarek d.

    PS. Dzięki za propozycję przejażdżki :)

  • 50. Data: 2011-05-24 22:29:06
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 24 May 2011 21:59:56 +0200, Cavallino

    > Dla ułatwienia: nie da się skręcić w lewo bez zmiany pasa.

    Da się.

    --
    Pozdor
    Myjk