    From: Filip KK <n...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: kolejny dawca
    Date: Tue, 24 May 2011 22:22:12 +0200

    > Ale to wyprzedzający ma lepszą widoczność. Juz dawno skończyło się
    > interpretowanie na niekorzyść wyprzedzanego. A już nie ma mowy o
    > takiej interpretacji na skrzyżowaniu.

    Ale nie przetłumaczysz tego komuś, kto nie czyta kodeksu drogowego ze
    zrozumieniem. Dlatego poprosiłem kilka osób aby przytoczyli taki
    fragment. Jeden (niejaki masti) nawet spróbował przytoczyć ale zupełnie
    co innego, myśląc że to jest właśnie to... Przepis zniesiono parę
    dobrych lat temu (z 9 lat temu? Już nawet nie pamiętam kiedy), a ludzie
    nadal myślą że należy upewniać się przed skrętem w lewo na skrzyżowaniu,
    czy jest się wyprzedzanym. To jest przerażające, że tylu kierowców
    jeżdżących na co dzień po drogach, nie zna przepisów ruchu drogowego!